SweClockers på Dreamhack Summer

Permalänk
Medlem

Det är nog redan försent för mig.... Varför skulle det alltid vara så långt borta?!?!

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Skrivet av darkwithin:

hålla på o lana när man kan dra till roskilde och ta ett dopp i grytan... *skakar på huvet*

Haha – är det verkligen så lätt på Roskildefestivalen?
Har varit där nio eller tio gånger (tre år sen senast) och det har bara blivit en gång.
Har dock inte jobbat så aktivt på det alla gånger – det var faktiskt den andra personen som var mest på den gången.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

hade gärna dykt upp jag med lagom till tangentbords kampen och grupp fotot. men tyvärr är det ju en måndag så då måste man vara inspärrad på jobbet. =(

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bmawn:

Gud gör mig stark.... Vart tog det gamla, bra Hacket vägen?
Alla dessa minderåriga gör mig snurrig...
Borde vara åldersgräns på minst 15 imo.

Word. Borde nämna alla småflickor som är där och skriker "JAG ÄR BÄST PÅ CS", och inte ens vet vad fan de_dust2 är för map. Nejfan, LANraggande äckel kan stanna hemma.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Word. Borde nämna alla småflickor som är där och skriker "JAG ÄR BÄST PÅ CS", och inte ens vet vad fan de_dust2 är för map. Nejfan, LANraggande äckel kan stanna hemma.

Indeed. Man kan ju tro att det är något jävla fjortis disco eller nåt p.g.a alla PJ-pojkar som går runt med fixat hår och snoddar på benen och tror att dom får tjejer på dreamhack.
Nja, gör om, och gör rätt säger jag bara.

ONT: Ser fram emot att se Asus ROG Ares bygget iaf. Verkar vara riktigt fint Kul att det finns vissa saker kvar på DH som man verkligen kan uppskatta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bmawn:

Indeed. Man kan ju tro att det är något jävla fjortis disco eller nåt p.g.a alla PJ-pojkar som går runt med fixat hår och snoddar på benen och tror att dom får tjejer på dreamhack.
Nja, gör om, och gör rätt säger jag bara.

ONT: Ser fram emot att se Asus ROG Ares bygget iaf. Verkar vara riktigt fint Kul att det finns vissa saker kvar på DH som man verkligen kan uppskatta.

Dreamhack vart bättre förr, på den gamla goda tiden.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvickstick:

Dreamhack vart bättre förr, på den gamla goda tiden.

Helt rätt. Ska du dit?

Permalänk

Kommer att komma och hälsa på :-), Har varit på Dreamhack 6 gånger, och kunde inte åka denna gången pga personen jag brukar åka med kunde inte, Så sket i det. Ska bara dit och träffa vänner, träffa kusinen i John Bauers monter, gå och titta på dreamexpot som alltid. osv.

Var är det man köper dagsband Kostar väl runt 100:- ? Kan man göra det vid ingången till D hallen (som jag kommer ihåg, brukar man väl kunna det?)

Vad är tangentbords tävlingen? Antar att det är en vanlig "SMASH YOUR KEYBOARD!" tävling? Perfekt..Har 3 st g15 att krossa!

Skrivet av Kvickstick:

Dreamhack vart bättre förr, på den gamla goda tiden.

Måste tyvärr hålla med. Dom senaste gångerna har det blivit alt fler samt yngre personer, Satt senast emot en jäkla familj som det verkade (gissar på att den yngsta var runt 8-10), Samt hur jäkla mycket spring som helst.

Men jag föredrar Winter - Då det är mycket mer montrar, intressantare saker (brukar alltid vara det), Mindre ungar (då DH brukar vara på skoldagar), Samt mysigare stämning!

Ska bli kul att se ifall man träffar några man har snackat med här!

Visa signatur

Macbook Pro 15" (late-2015)

Permalänk
Medlem

Jag kommer lagom till tangentbordstävlingen!

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Sånt här gör att man hatar sig själv lite mer.

Skulle fan vara lite mer på den aktiva sidan och hitta jobb asap!

Permalänk

hade man bott i söder hade man ju varit på vart ända dreamhack!. Ack bor man i norrland. Alldeles för långt ifrån dh i jönköping och lagomt för långt ifrån dh skellefteå. Får nöja sig med kramfors lan (k-lan)

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

Vet någon var man går in i år samt var köper man dagsband?

Cheers

Visa signatur

Macbook Pro 15" (late-2015)

Permalänk
Medlem

Är det i Asus monter i D-hallen eller B-hallen?

Visa signatur

Dell U2412M, Fractal Design R4 svart,Asus P7P55D EVO s1156, Intel i5 750 @3.2Ghz, Thermaright MUX-120, Gigabyte HD6870, 2x4GB Corsair XMS3, 120GB Samsung 470 SSD, 2x1TB Samsung F3 HDD, Corsair VX 550W

Permalänk

Jag gissar att den är den i dreamexpot? (Dom brukar ju vara i dreamexpot). Skulle vara bra att veta det haha, Men kommer att stå i john bauers monter och snacka med min kusin ;-), så jag ser nog var folk går.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (late-2015)

Permalänk
Medlem

Okej, för det finns ju en monter i D-hallen också. Men då går jag upp till expot

Visa signatur

Dell U2412M, Fractal Design R4 svart,Asus P7P55D EVO s1156, Intel i5 750 @3.2Ghz, Thermaright MUX-120, Gigabyte HD6870, 2x4GB Corsair XMS3, 120GB Samsung 470 SSD, 2x1TB Samsung F3 HDD, Corsair VX 550W

Permalänk

Synd att det blev inställt! :-(, Satt och väntade där med ett antal andra verkade det som (?).

(Hade ljusblå rutig skorta på mig ;p, någon kanske såg).

Var en notis på framsidan (Hängde med kusinen tills han vänner, och 1 av dom var inne på sweclockers och så var det en notis, som nu är borta?)

http://www.sweclockers.com/nyhet/12227-sweclockers-pa-dreamha...

Den^

Men jaja! Synd

Visa signatur

Macbook Pro 15" (late-2015)

Permalänk
Medlem

Synd att det vart inställt jag som ville ha en tröja