Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel Flöijer:

Vi har fått den frågan tidigare, då var det sleeves som den personen var intresserad av, och sleeves är på gång! Vi får dem i slutet på veckan eller nästa vecka.

Är det specifikt NZXT-kablarna du är intresserad av, eller den funktionen på kablarna, eller sleeves?

sleeves

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Bättre support vid problem får man leta länge efter!

Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Skrivet av Daniel Flöijer:

Vi har fått den frågan tidigare, då var det sleeves som den personen var intresserad av, och sleeves är på gång! Vi får dem i slutet på veckan eller nästa vecka.

Är det specifikt NZXT-kablarna du är intresserad av, eller den funktionen på kablarna, eller sleeves?

Jag skulle gärna se NZXTs 24pin,8pin atx 12v och pci-e kablarna.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av HoBb3:

Okej, kika in på Nya Produkter nästa vecka då

Skrivet av Sennebring:

Jag skulle gärna se NZXTs 24pin,8pin atx 12v och pci-e kablarna.

Vi noterar önskemålet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel Flöijer:

Okej, kika in på Nya Produkter nästa vecka då

Vi noterar önskemålet

okej tack så mycket

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Butiksrepresentant

Sleeves

Nu har vi fixat sleeves som många här på Sweclockers efterfrågat

Sleeves hittar du här

Permalänk
Medlem

Hej! Kommer ni att få in några fler varianter utav Turtle Beach till 360 än dem ni har nu ( TurtleBeach Ear Force X1 Xbox 360 headsets | maxfps.se) Jag såg på deras hemsida att dem har ganska många olika modeller, spec trådlösa som jag gärna vill ha

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk

Köpte Deathadder + exactmat X controll tog 2 dagar och underbar service rekomenderas varmt till alla tummen upp!

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av Jaa_kola:

Hej! Kommer ni att få in några fler varianter utav Turtle Beach till 360 än dem ni har nu ( TurtleBeach Ear Force X1 Xbox 360 headsets | maxfps.se) Jag såg på deras hemsida att dem har ganska många olika modeller, spec trådlösa som jag gärna vill ha

Vi försöker, men Turtle Beach är ett ganska litet företag som plötsligt blivit väldigt populärt, så dom har svårt att hinna tillverka sina produkter i samma takt som efterfrågan ökat. Vi kommer ta in allt vi får tag på i alla fall.

Permalänk
Skrivet av Daniel Flöijer:

skulle gärna se röda och gröna sleeves. letar faktiskt efter ett par gröna att använda i min dator då jag har tänkt att göra det lite snyggt i chassit med gröna detaljer

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av emildooooo:

skulle gärna se röda och gröna sleeves. letar faktiskt efter ett par gröna att använda i min dator då jag har tänkt att göra det lite snyggt i chassit med gröna detaljer

Okej. Vi har börjat med de populäraste färgerna, svart och blått, för att kolla av efterfrågan. Om du vill ha gröna detaljer så är ju ett tips att söka på "green" och "grön" på vår sida så hittar du en del grejer:

Sökresultat: grön | maxfps.se
Sökresultat: green | maxfps.se

Permalänk
Medlem

Min födelsedagspresent (Siberia v2) är från Maxfps - absolut ingenting att klaga på!

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk

står och väljer mellan att handla från er och inet nu, fri frakt hade hjälpt

Permalänk
Medlem

Varför har inte ni gjort som andra internetbutiker och plockat bort de sunkiga ACE-nätaggregaten från hyllorna?

Permalänk
Hedersmedlem

En fråga bara

http://www.pn-trading.se/LinkClick.aspx?fileticket=pZw9aCR4cS...

är det en annan del av bolaget?

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av dahl:

Det är ett separat bolag som har hyrt lokaler av oss. De lånade vår skrivare och glömde byta pappret så det vart papper med vår förtryckta logga. Det är inte en annan del av MAXFPS AB.

Permalänk

Handlade lite sleevade kablar.
Mycket nöjd med båda kablarna och den snabba leveransen
En kabel var restad men tog bara 1dag sen var den också skickad!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Brallor:

2007-06-25 10:20:53
Felanmälan godkänd. Eftersom det är inom de första par veckorna sedan du köpte produkten skickar vi en ny produkt till dig direkt för att det ska gå så snabbt som möjligt. Det är en extra service vi ger våra kunder. Jag har därför lagt upp ett utskick av en ny produkt till dig. När den skrivs ut för packning kommer du att få ett mail från Posten, då vet du att produkten är på gång och bör komma till dig inom 1-3 dagar.

När du fått paketet packar du ner produkten och alla tillbehör ordentligt så att inga skador uppstår under transporten. Sedan klistrar du på returlappen som skickas med i paketet och lämnar in paketet på Posten inom 10 dagar från mottagande.

Mvh

Vänliga hälsningar
admin @ maxfps.se

Samma sak när min nya mus ej ville uppföra sig, mycket bra service uppskattas starkt. Blir till att handla från maxfps igen.

Visa signatur

CPU Phenom II X4 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | MB Gigabyte GA-790XTA-UD4 | RAM A-Data DDR3 8GB 1600Mhz Game Series | GPU Sapphire 7950 Vapor-X | PSU Corsair HX 650W | HD 60GB Corsair Force |640GB Western Digital Black 64MB SATA III + 1.5TB Samsung EcoGreen F2 | Cooler Master Storm Sniper Mesh |

Permalänk
Medlem

Tjena, har ett Saitek Cyborg här som knappen '6' är lite halvtaskig på (man måste trycka hårt för att det ska komma någon 6a). Otroligt irriterande. Jag köpte det hos er för ca 1½ år sen. Så jag undrar, om man skickar in den genom garantin, hur lång tid kan det ta innan jag får ett fullt fungerande hemskickat?

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av aluminium:

Tjena, har ett Saitek Cyborg här som knappen '6' är lite halvtaskig på (man måste trycka hårt för att det ska komma någon 6a). Otroligt irriterande. Jag köpte det hos er för ca 1½ år sen. Så jag undrar, om man skickar in den genom garantin, hur lång tid kan det ta innan jag får ett fullt fungerande hemskickat?

Vi behandlar i de flesta fall garantiärenden inom 24 timmar från att vi mottagit returen. Leveranstiden när vi skickar en ny/reparerad produkt är samma som vid en nybeställning, dvs normalt 1-2 dagar. Så normalt är produkten tillbaka hos dig 1-3 dagar efter att vi mottagit den.

Permalänk

Maxfps fy fan vilken butik ni är jag kommer avråda varenda människa jag känner från att handla från er.

Jag kommer aldrig nånsin handla nåt från er igen och jag har handlat en hel del från er genom åren!!!!!

SERIÖST varför skriva 60 dagar öppetköp varför lura folk till eran sida vem köper en vara och använder den inte på 60 dagar??

jag köpte mionix 5000 mus från er och hade testat den i knappt några dagar men men när jag insåg att den inte passade min hand och att jag fick väldigt ont i handleden efter 2 dagars användande och jag ville lämna tbx musen så får jag inte lämna tbx den pga av att det syns på glidsen att musen är använd. Men hur ska man ens kunna testa musen utan att det syns på glidsen det är ju nästan omöjligt syns ju direkt att dem är använda så fort man sätter den på mattan nästan.

Kolla bara inet där får man rätt att prova varan i 2 veckor och skicka tbx varan om man nu vill det "DET ÄR SERVICE"

MAXFPS ni är en bluffsida som tar överpriser och har dyr frakt och luras med eran 60 dagars öppet köp för att lura till er kunder.

Konsumenten har på sätt som lagen (2005:59) om konsumentskydd vid distansavtal 2 veckors ångerrätt men inte ens det följer ni just därför kommer jag gå vidare med detta till konsumentverket. Jag kan lätt säga att Maxfps är ett företag som bara är ute efter folks pengar no doubt about that för service kan dem inte ens stava till!
Har man väl köpt nåt från er så kan man konstatera att det nästan är omöjligt att ångra varan så fort man har petat på den.

KOMMER ALDRIG MER KÖPA NÅT FRÅN ER!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobcat031:

Maxfps fy fan vilken butik ni är jag kommer avråda varenda människa jag känner från att handla från er.

Jag kommer aldrig nånsin handla nåt från er igen och jag har handlat en hel del från er genom åren!!!!!

SERIÖST varför skriva 60 dagar öppetköp varför lura folk till eran sida vem köper en vara och använder den inte på 60 dagar??

jag köpte mionix 5000 mus från er och hade testat den i knappt några dagar men men när jag insåg att den inte passade min hand och att jag fick väldigt ont i handleden efter 2 dagars användande och jag ville lämna tbx musen så får jag inte lämna tbx den pga av att det syns på glidsen att musen är använd. Men hur ska man ens kunna testa musen utan att det syns på glidsen det är ju nästan omöjligt syns ju direkt att dem är använda så fort man sätter den på mattan nästan.

Kolla bara inet där får man rätt att prova varan i 2 veckor och skicka tbx varan om man nu vill det "DET ÄR SERVICE"

MAXFPS ni är en bluffsida som tar överpriser och har dyr frakt och luras med eran 60 dagars öppet köp för att lura till er kunder.

Konsumenten har på sätt som lagen (2005:59) om konsumentskydd vid distansavtal 2 veckors ångerrätt men inte ens det följer ni just därför kommer jag gå vidare med detta till konsumentverket. Jag kan lätt säga att Maxfps är ett företag som bara är ute efter folks pengar no doubt about that för service kan dem inte ens stava till!
Har man väl köpt nåt från er så kan man konstatera att det nästan är omöjligt att ångra varan så fort man har petat på den.

KOMMER ALDRIG MER KÖPA NÅT FRÅN ER!

Öppet köp brukar väl bara gälla vid obruten förpackning eller? Distansavtalslagen gäller också vid ångrat köp, inte om man inser att en vara inte passar en själv. Obruten förpackning gäller där med såvitt jag vet.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av bobcat031:

Maxfps fy fan vilken butik ni är jag kommer avråda varenda människa jag känner från att handla från er.

Jag kommer aldrig nånsin handla nåt från er igen och jag har handlat en hel del från er genom åren!!!!!

SERIÖST varför skriva 60 dagar öppetköp varför lura folk till eran sida vem köper en vara och använder den inte på 60 dagar??

jag köpte mionix 5000 mus från er och hade testat den i knappt några dagar men men när jag insåg att den inte passade min hand och att jag fick väldigt ont i handleden efter 2 dagars användande och jag ville lämna tbx musen så får jag inte lämna tbx den pga av att det syns på glidsen att musen är använd. Men hur ska man ens kunna testa musen utan att det syns på glidsen det är ju nästan omöjligt syns ju direkt att dem är använda så fort man sätter den på mattan nästan.

Kolla bara inet där får man rätt att prova varan i 2 veckor och skicka tbx varan om man nu vill det "DET ÄR SERVICE"

MAXFPS ni är en bluffsida som tar överpriser och har dyr frakt och luras med eran 60 dagars öppet köp för att lura till er kunder.

Konsumenten har på sätt som lagen (2005:59) om konsumentskydd vid distansavtal 2 veckors ångerrätt men inte ens det följer ni just därför kommer jag gå vidare med detta till konsumentverket. Jag kan lätt säga att Maxfps är ett företag som bara är ute efter folks pengar no doubt about that för service kan dem inte ens stava till!
Har man väl köpt nåt från er så kan man konstatera att det nästan är omöjligt att ångra varan så fort man har petat på den.

KOMMER ALDRIG MER KÖPA NÅT FRÅN ER!

Självklart följer vi distanshandelslagen och villkoren för ångerrätt. Enligt ångerrätten får man öppna förpackningen* och försiktigt undersöka en produkt och sedan skicka tillbaka den ifall man ångrar sitt köp. En produkt som har använts är mer än försiktigt undersökt och det är av den anledningen som vi nekat öppet köp för dig. Vi följer samma princip för öppet köp, men i 60 dagar istället för som lagen kräver 14 dagar. Villkoren för både ångerrätten och vårt 60 dagars öppet köp finns i våra köpvillkor som du godkänner i samband med köp.

Om du vill kan du ge mig ditt ärendenummer så kan jag se över ditt ärende så att inget misstag begåtts från vår sida.

* Man får alltså bryta förpackningen, oavsett förpackningens utformning (vissa förpackningar är omöjliga att bryta utan att förstöra förpackningen).

Permalänk
Skrivet av Daniel Flöijer:

Självklart följer vi distanshandelslagen och villkoren för ångerrätt. Enligt ångerrätten får man öppna förpackningen* och försiktigt undersöka en produkt och sedan skicka tillbaka den ifall man ångrar sitt köp. En produkt som har använts är mer än försiktigt undersökt och det är av den anledningen som vi nekat öppet köp för dig. Vi följer samma princip för öppet köp, men i 60 dagar istället för som lagen kräver 14 dagar. Villkoren för både ångerrätten och vårt 60 dagars öppet köp finns i våra köpvillkor som du godkänner i samband med köp.

Om du vill kan du ge mig ditt ärendenummer så kan jag se över ditt ärende så att inget misstag begåtts från vår sida.

* Man får alltså bryta förpackningen, oavsett förpackningens utformning (vissa förpackningar är omöjliga att bryta utan att förstöra förpackningen).

Ok tack för svar och
tack för hjälpen och den servicen jag fick.
det vart bara ett litet missförstånd från min sida och jag känner mig jätte nöjd

Permalänk
Medlem

hallå! kommer ni få in Razer onza kontroller? isåfall när?

mvh isak

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av Dskjono:

hallå! kommer ni få in Razer onza kontroller? isåfall när?

mvh isak

Japp, så fort de släpps i Sverige får vi in dem, vilket beräknas bli i slutet av februari.

Permalänk
Medlem

Tack för chokladen

Permalänk
Medlem

Hej,gillar er butik skarpt. Jag undrar om ni kommer att ta in Tt eSPORTS Meka G1 t-bord.Man kan ju aldrig få för många mekaniska t-bord att välja mellan ;).Dessutom saluför ni väl andra Tt esports varor redan.

Tacksam för svar

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara meddela att mail från mxfps hamnade i skräppost hos mig (gmail)

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av tEan:

Hej,gillar er butik skarpt. Jag undrar om ni kommer att ta in Tt eSPORTS Meka G1 t-bord.Man kan ju aldrig få för många mekaniska t-bord att välja mellan ;).Dessutom saluför ni väl andra Tt esports varor redan.

Tacksam för svar

Det är helt klart ett intressant tangentbord, men så länge det inte finns med svensk/nordisk layout så kommer vi troligen inte att ta in det. Jag noterar ditt önskemål dock och ber inköpsansvarig för Tt eSPORTS kolla närmare på det.