Finns det någon bärbar som är 15,6", har i3/i5/i7 och en högre upplösning än...

Permalänk

Finns det någon bärbar som är 15,6", har i3/i5/i7 och en högre upplösning än...

Finns det någon bärbar som är 15,6", har i3/i5/i7 och en högre upplösning än 1366x768 och som inte kostar mer än 9 000kr?

Mekar man ihop på dell.se och väljer Studio 15 så kan man komma till något i den stilen vilket gör den mer eller mindre perfekt i min värld. MEN, så är det alltid något problem, att ljudet på Studio 15 ska tydligen vara KATASTROFAL.

Permalänk
Medlem

Sony Vaio VPC-EA1S1E/G är iofs 14" men har i3 och har 1600*900-upplösning (och är jävligt grön) till priset av 8690kr, WEBHALLEN.com - Sony Vaio VPC-EA1S1E/G (Grön) - i3-330M / 4GB / 500GB / 14" TFT / ATI HD 5145 / DVD±RW / Win 7 HP
Eller Hp Probook med i5, 15" och 1600*900 för 9040kr, inWarehouse.se - HP ProBook 6540b 15.6" HD+

Visa signatur

Asus X550J, Core i5-4200H, 8GB ram, GTX 850M 2GB gddr3, Windows 8.1 64-bit
LG Nexus 5 (Android 5 Lollipop)

Permalänk
Medlem

Ska kolla upp hp -
mitt problem med dell är att de inte påbörjat min order på en vecka.
Så det blir nog avbeställning igen, förra konfigurationen hade en notoriskt överhettad processor...

Jag kan nog inte klara mig utan eSATA, men jag tror nog att jag kan switcha expresscardkort rätt
smidigt iaf. Och eftersom jag köpte en kortläsare för 80:- på ebay lär inte kortet bli så dyrt iaf

Jag har inte hört något negativt om högtalarna på senaste studio-modellen, men den har
två (!) hörlursportar med extremt hög brusbakgrund. Hp lär dock inte ha brytt sig om varken
högtalare eller hörlurar, jag har hört interferens från hd och nätverk på alla mina senaste...

Permalänk
Skrivet av amodestproposal:

Finns det någon bärbar som är 15,6", har i3/i5/i7 och en högre upplösning än 1366x768 och som inte kostar mer än 9 000kr?

Mekar man ihop på dell.se och väljer Studio 15 så kan man komma till något i den stilen vilket gör den mer eller mindre perfekt i min värld. MEN, så är det alltid något problem, att ljudet på Studio 15 ska tydligen vara KATASTROFAL.

Det finns ju USB-ljudkort som ger riktigt bra ljud, behöver inte bli speciellt dyrt heller.

Som sagt så får du ju en studi 15 med i7 720qm och fullHD panel för dom pengarna, mkt prestanda för pengarna.