Laptop 14 tummare med Nvidia GPU..(hur bra är asus laptops?)

Permalänk
Medlem

Laptop 14 tummare med Nvidia GPU..(hur bra är asus laptops?)

Jag har nu ett tag funderat på att införskaffa mig en ny laptop, har länge funderat på att köpa en Lenovo men känns som om det är mycket pengar bara för att det är thinkpad. och eftersom deras första laptop med de önskemål jag har ligger på 14k så kollar jag runt på andra lösningar.
Jag hittat en Asus som verkar lovande, å men största fråga är egenligen: Hur bra är Asus' laptops?
har haft en EEE som jag var relativt nöjd med, var ju lite slö men förväntade mig inte mer

så, den datorn jag titta på är:
Lenovo ThinkPad T410i

Och Asus laptopen jag tittat på:
Asus U45JC-WX044V

Permalänk
Skrivet av tistatos:

Jag har nu ett tag funderat på att införskaffa mig en ny laptop, har länge funderat på att köpa en Lenovo men känns som om det är mycket pengar bara för att det är thinkpad. och eftersom deras första laptop med de önskemål jag har ligger på 14k så kollar jag runt på andra lösningar.
Jag hittat en Asus som verkar lovande, å men största fråga är egenligen: Hur bra är Asus' laptops?
har haft en EEE som jag var relativt nöjd med, var ju lite slö men förväntade mig inte mer

så, den datorn jag titta på är:
Lenovo ThinkPad T410i

Och Asus laptopen jag tittat på:
Asus U45JC-WX044V

7000 kronor.

Asus X42JV-VW024V - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Tackar, den verkar lovande även den, Men hur skulle du ställa dig till min fråga? hur bra är asus' laptops?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Köp ingen Lenovo, galet kvalites neddragning på sistonde, min gick sönder efter 8 dagar. Dom är mycket otrevliga att ha att göra med på garanti ärenden. För 2 år sedan var lenovo bra, nu är det bottennappet nr.1

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Körde på den datorn marcusnns föreslog, fast dess storebror Asus X42JV-VX022V.

får den förhoppningsvis imorgon.