Min 12" Max 14" pris max 8.000:-

Permalänk
Medlem

Min 12" Max 14" pris max 8.000:-

Nu börjar det bli dags att titta efter en ny bärbar och mina krav är följande:

Pris: Max 8.000:-
Skärm: Min 12" Max 14"
Processor: Min I3
Grafik: Ska klara samtidigt surf på flera sidor + jobb i office + något enklare spel typ WoW + Spotify
Batteritid: Min 6 tim
DVD: Ja
Modem: Ja

Min fråga: Går det att hitta denna lilla karamel?

Det närmaste jag har kommit i mitt sökande är:
Acer Timline 3820 - saknar DVD och modem Acer Aspire TimelineX 3820T-334G32n (LX.PTC02.055) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer
Acer Timline 4820 - saknar modem Acer Aspire TimelineX 4820T-353G32Mn (LX.PSN02.138) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Är mycket tacksam för tips och förslag.

Permalänk
Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Använder du modem?

Permalänk

Satan vilket bra köp, ska nog slå till på denna när ja ska plugga!
Är den verkligen for real????

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meto:

Använder du modem?

Heter det inte fortfarande modem där man stoppa in SIM-kortet?

Appropå "modem" så antar jag att det kan skilja i kvallitet även på dessa. Finns det några tester att ta del av eller vad ska man tänka på där?

Permalänk
Medlem

Den var riktigt nice, tack för det tipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiro:

Heter det inte fortfarande modem där man stoppa in SIM-kortet?

Appropå "modem" så antar jag att det kan skilja i kvallitet även på dessa. Finns det några tester att ta del av eller vad ska man tänka på där?

Tyvärr är inbyggt "teflonkabelmodem" fortfarande vanligare en "3G-modem" även om det börjar ändrats. Ska inte vara några större skillnader så länge du köper i Sverige.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meto:

Tyvärr är inbyggt "teflonkabelmodem" fortfarande vanligare en "3G-modem" även om det börjar ändrats. Ska inte vara några större skillnader så länge du köper i Sverige.

Ok, tack för den infon. I vart fall en grej som man slipper fundera på

Permalänk
Medlem

Asus X42JV-VX022V

Bästa du får för de pengarna.

Permalänk
Medlem

Den såg iofs jävligt bra ut (Sorry for dubbleposting)

Vad är skillnaden mellan i3 och i5? Båda är dual-core. HyperThreading eller vad?