Skulle ni rekommendera denna dator för enklare spel och film?

Permalänk
Medlem

Skulle ni rekommendera denna dator för enklare spel och film?

Vill ha en dator för att spela enklare spel t.ex WoW,LoL,GW(även gw 2 när det släpps)cs 1.6 etc. asså inga monster spel precis och den ska även gå att se på film med.

Den skall mest användas till slösurf och LAN allt annat har jag min stationära till.

Har hittat denna och tror ni att den skulle fungera bra? Dator

Visa signatur

Extrem indiespel gamer

Permalänk
Medlem

Jag hade inte rekommenderat den då jag har för mig du kan få MER dator för dom pengarna.
Jag är dock inte så insatt i bärbara modeller så kan därför inte ge dig ett rakt ja eller nej svar.

Jag skulle med skaffa mig en bärbar av precis samma anledningar som du, så jag gick in på prisjakt och klicka i den som min bärbara skulle behöva ha i sig för de ändamål som den skulle användas för. testa det så tror jag nog du hittar något billigare och mer precist för dina krav.

Visa signatur

Chaos isn't the problem, it's the mellow times in between all the madness that keeps me freaking out.

Permalänk
Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Marcusnns jag vill helst inte ha en asus då jag har varit med om problem med dom tidigare

Visa signatur

Extrem indiespel gamer

Permalänk

inWarehouse.se - HP G72-120 17.3" HD+
Dom har erbjudande på denna just nu, stor skärm, bra grafikkort och processor. Tänkte rekommendera syrran att köpa en sån

Permalänk
Medlem

nja e inte så sugen på den datorn heller =/

Visa signatur

Extrem indiespel gamer

Permalänk
Skrivet av yuuraki:

nja e inte så sugen på den datorn heller =/

Då måste ju du bara älska dessa modeller!

Packard Bell EasyNote TJ75-JN-572NC - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer
7000 kr.

Packard Bell EasyNote TJ75-JN-820NC - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer
6000 kr.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50