Permalänk
Medlem

Vattenpipa i Göteborg

Jag och min sambo längtar tillbaks till Marocko. Så någon som vet en bra butik som säljer bra pipor, god tobak ock kol. I Göteborg alltså.

Permalänk
Medlem

Skit i det, svårt att hitta något onyttigare.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Om du åker till Angereds centrum, bergsjön funkar nog lika väll(de jag kan komma på).
Annars så säljs de i otroligt många små kiosker runt om
Men då är de oftast inte stora modeller.
För att vara stereotypisk, kolla i kioskerna alla kallar "turkaffärer". Hitta själv en runt saluhallen i gbg för 2-3 år sen, stor med 2 rör. Funkar än idag

Lycka till!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Haha, burned!

Om du åker till Angereds centrum, bergsjön funkar nog lika väll(de jag kan komma på).
Annars så säljs de i otroligt många små kiosker runt om
Men då är de oftast inte stora modeller.
För att vara stereotypisk, kolla i kioskerna alla kallar "turkaffärer". Hitta själv en runt saluhallen i gbg för 2-3 år sen, stor med 2 rör. Funkar än idag

Lycka till!

Va det jag tänkte, får se om jag kan hitta något som är lite bättre än skiten man kan hitta i riktiga turkbutiker i Turkiet som dom säljer till stackars turister
Sjuka är att jag bodde i Bellevue/Gammlestan (många bra "arab" butiker där) ett par år utan att reflektera över bra vatenpisps försäljare och fattade vittsen med vattenpipa

Permalänk
Medlem

Finns en indisk butik i Backaplan som har

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk

Ska finnas i åtminstonde en turkaffär i biskop, så om du inte hittar någon annanstans kan du åka dit o kolla

edit: Biskopsgården alltså.

Permalänk
Medlem

Annars kan jag rekommendera Vattenpipan.com :: Vattenpipan.com
Vet inte hur de ligger till i pris nu men när jag handlade för några år sedan hade de riktigt bra erbjudande på en vattenpipa.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Hedersmedlem

Finns en butik bredvid Orienthuset i Gamlestan som säljer vattenpipor, om jag vill minnas rätt. Sen finns det en butik vid Grönsakstorget som säljer pipa plus alla tillbehör. Ligger precis bredvid en asiatisk livsmedelsbutik. Vet inte vad den heter dock, gå mot Saluhallen så hittar du den nog.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rich:

Sen finns det en butik vid Grönsakstorget som säljer pipa plus alla tillbehör. Ligger precis bredvid en asiatisk livsmedelsbutik. Vet inte vad den heter dock, gå mot Saluhallen så hittar du den nog.

Den ligger ner mot vallgraven, i samma kåk som biopalatset. Jag och sambon har köpt vår pipa där och brukar köpa både tobak och kol där med.
Trevligt folk som har butiken dessutom!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk

"kom in och veta fina priser" och "mycket billight" tror jag det står på dörren också

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Annars kan jag rekommendera Vattenpipan.com :: Vattenpipan.com
Vet inte hur de ligger till i pris nu men när jag handlade för några år sedan hade de riktigt bra erbjudande på en vattenpipa.

Alltså helvete, 35 lök för en vattenpipa?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

har för mig att man åker förbi en affär med mycket vattenpipor och annat i fönstret när man åker spårvagn 9. precis efter mariaplan i majorna

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk

Pipan är väl inga problem och hitta.... men vart fan hittar man tobaken??

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk

hehe ja å en polare byggde en egen vattenpipa av en gammal Petflaska lite pvc slang silvertejp och lite annat smått och gott jag hadde liggandes i garaget

funkar ypperligt till både det ena och det andra.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows