Permalänk
Medlem

Jag skulle bara vilja lägga in lite beröm över att både när jag beställde WoW:WOTLK Collectors Edition o StarCraft 2 Collectors (skickades idag, borde komma på måndag) så får jag alltid dom dan innan release så jag kan installera o lira direkt. O slipper köa på natten på nån lokal butik o inte ens veta om man får en Collectors.
TACK.=)

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Avstängd

Är en väldigt nöjd kund hos er Cdon

Tummen upp för er!

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Tummen upp. Även jag är en mycket nöjd kund hos er.

Hoppas på att få handla Swec rabatterade saker hos er i framtiden.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk

har inte handlat på CDON.com så mycket men en snabb titt på eran hemsida ansåg jag att det var väldigt mycket "boom" för ögonen. Massa ljusa färger blandat med gubbar och bilder som rullar förbi. Välidgt störande tyckte jag.

Permalänk
Skrivet av Anti1oop:

Tummen upp. Även jag är en mycket nöjd kund hos er.

Hoppas på att få handla Swec rabatterade saker hos er i framtiden.

Det vore ju ännu ett plus i kanten som nog alla skulle vinna på, fö. trevligt att CDON tar sig tid att svara på alla frågor såpass utförligt. Det är mer än man kan säga om många andra webshopps.

Snyggt jobbat!

Permalänk

Varför har ni inte postförskott ?

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av acke5:

Varför har ni inte postförskott ?

Varför? De har ju faktura.

Permalänk
Medlem

CDON är en mycket bra butik handlar alltid mina filmer därifrån just på grund utav era fantastiska erbjudanden ! Men nu lär man ju testa elektronik delen också och när man har råd ska man även köpa ett par spel.

Det bästa med er är just leveranstiden och era fina erbjudanden, aldrig haft något som helst problem med er !

Väntar med spänning på vad det kommer för erbjudande för oss SWEC medlemmar sen

Permalänk
Cdon.com

------

Hej flipstah

Jag har pratat med Musikansvarige, och där har jag faktiskt goda nyheter...
Vinyl kommer att släppas inom kort, det enda som återstår är fraktfrågan tydligen.
Hoppas att det är svaret du ville ha.

// Edin

Skrivet av flipstah:

Välkommen!
Nu vet jag inte riktigt hur det är med erat vinyl-sortiment, men hittar iaf inget på sidan och undrar helt sonika om ni överhuvudtaget har vinyl? Som det är nu så får man ju beställa det mesta från usa och det är ju några veckors leveranstid:P

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

------

Hej A Sandberg

Jag skickar det vidare till logistikansvarige, jag hoppas verkligen att det reder ut sig med
att vissa fått för långa leveranstider.
SweC erbjudande kommer snart!!

// Edin

[QUOTE=A Sandberg;10243499]Jag fick spelen idag, så det är lugnt, men tycker ni borde i alla fall skriva ut att det kan ta 1-2 dagar längre ifall man bor långt bort. Jag bor ju i Luleå och då är det ju klart att det tar längre tid.

Tack i alla fall, kommer handla mer hos er Ser också fram emot Sweclockers-erbjudanden i framtiden ;)[/QUOTE]

Hej beyorn

Jag hoppas du trivs med spelet så som du trivs med oss!!

Skrivet av beyorn:

Beställde MW2 och fick det inom 2 dagar tror jag. Felfri leverans! TACK CDON!

Hej cruZZade

Hårdvarulagret är inte samma lager som skivor, vilket gör att trycket på det lagret inte
är lika hårt. Därför så är det väldigt väldigt ovanligt att ett paket som läggs innan kl 12:00 inte
skickas samma dag, därav så är jag väldigt trygg i att leveranstiderna inte är ett problem.
Jag hoppas verkligen inte att vi skyllt på att vi är för stora, utan där är det väldigt viktigt
att vi anpassar efter ordervolymen, men där vet jag så är fallet idag så jag är optimistisk

Skrivet av cruZZade:

Det är ju alltid roligt när fler etablerar sig på datorkomponentmarknaden men vill kommentera att ni måste få ordning på era leveranstider om ni ska vara ett seriöst alternativ. Jag har aldrig fått produkter beställda från CDON dagen efter, något som många av de andra butikerna som finns på detta forum kan erbjuda. Att skylla på att man är stora eller har många produkter är inte på något sätt en ursäkt, då får man dimensionera leveranssidan så att den klarar av det

Hej Mullvaden83

Beröm är alltid kul, vi tackar!!
Angående StarCraft, så är jag lika angelägen att starta upp spelet som du, vem vet,
vi kanske ses på någon server

Skrivet av Mullvaden83:

Jag skulle bara vilja lägga in lite beröm över att både när jag beställde WoW:WOTLK Collectors Edition o StarCraft 2 Collectors (skickades idag, borde komma på måndag) så får jag alltid dom dan innan release så jag kan installera o lira direkt. O slipper köa på natten på nån lokal butik o inte ens veta om man får en Collectors.
TACK.=)

Hej piddeman

Vi är väldigt nöjda att ha dig som kund hos oss!!

Skrivet av piddeman:

Är en väldigt nöjd kund hos er Cdon

Tummen upp för er!

Hej Anti1oop

Vi är lika nöjda med dig som med piddeman!!
SweC. rabatten kommer, var så säker!!

Skrivet av Anti1oop:

Tummen upp. Även jag är en mycket nöjd kund hos er.

Hoppas på att få handla Swec rabatterade saker hos er i framtiden.

Hej King_Mange
Ljusa färger är våra färger, så där är svårt att göra något åt, men gubbarna på IT avdelningen
tittar över designen varje dag, och vi blir bättre och bättre tycker jag..

Skrivet av King_Mange:

har inte handlat på CDON.com så mycket men en snabb titt på eran hemsida ansåg jag att det var väldigt mycket "boom" för ögonen. Massa ljusa färger blandat med gubbar och bilder som rullar förbi. Välidgt störande tyckte jag.

Hej thereal_twisted

Poängen med ett forum är väl ändå att en diskusion ska finnas, så du har rätt där thereal_twisted,
jag kommer att svara på era frågor så fort jag har lite tid över, var så säkra!!

Skrivet av thereal_twisted:

Det vore ju ännu ett plus i kanten som nog alla skulle vinna på, fö. trevligt att CDON tar sig tid att svara på alla frågor såpass utförligt. Det är mer än man kan säga om många andra webshopps.

Snyggt jobbat!

Hej acke5

Som SUMITOMO sa så har vi faktura, det känner vi är ett väldigt bra alternativ.
Men vi lyssnar på alla våra kunder, så jag skickar det här till vår logistikansvarige och ber han
titta på vad det skulle innebära att inplantera det i hemsidan...

Skrivet av acke5:

Varför har ni inte postförskott ?

Skrivet av SUMITOMO:

Varför? De har ju faktura.

Hej Moses666

Jo vi tackar för de fina orden, och jag vet att med våra leverantider, kunderservice och våra priser
så blir vi en spelare att räkna med på datorhimlen!! =D
Men det är naturligtvis inte möjligt utan er hjälp, så jag får be er om lite hjälp...

  • Vilka produkter saknar ni på Datorer och Datortillbehör

  • Någon specifik tillverkare ni vill ha in?

  • Saknar ni någon på hemsidan CDON.se - Hemelektronik?

  • Hur vill ni ha SweC. rabatten?? En specifik produkt?? Rabatt på hela sortimentet??

Skrivet av Moses666:

CDON är en mycket bra butik handlar alltid mina filmer därifrån just på grund utav era fantastiska erbjudanden ! Men nu lär man ju testa elektronik delen också och när man har råd ska man även köpa ett par spel.

Det bästa med er är just leveranstiden och era fina erbjudanden, aldrig haft något som helst problem med er !

Väntar med spänning på vad det kommer för erbjudande för oss SWEC medlemmar sen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har alltid gillat CDON men nu efter senaste beställningen så är jag mer tveksam. Vet inte om jag varit mer förlåtande när det gäller film/spel eller om ni har blivit sämre.
La en beställning i torsdags kl 6 på morgonen, det tog över 12 timmar att packa och boka frakt på den vilket gjorde att paketet inte gick iväg förrän dagen efter, förhoppningsvis får jag det idag.
Det håller absolut inte på datorsidan (om ni inte är rejält mycket billigare än andra) då de flesta levererar till dagen efter.
Ser att det är 2 skilda lager, hur kommer ni att göra med beställningar som innehåller både hårdvara och spel/film?
Kommer ivf att göra en provbeställning när grejerna är upplagda för att se om det blivit bättre tills dess.

En liten rolig detalj är att
i torsdags så kom ett mail från er att försändelsen var postad
i fredags stod det på posten sida att den var postad
i lördags fick jag ett sms från posten där det stod att den var postad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej Moses666

Jo vi tackar för de fina orden, och jag vet att med våra leverantider, kunderservice och våra priser
så blir vi en spelare att räkna med på datorhimlen!! =D
Men det är naturligtvis inte möjligt utan er hjälp, så jag får be er om lite hjälp...

  • Vilka produkter saknar ni på Datorer och Datortillbehör

  • Någon specifik tillverkare ni vill ha in?

  • Saknar ni någon på hemsidan CDON.se - Hemelektronik?

  • Hur vill ni ha SweC. rabatten?? En specifik produkt?? Rabatt på hela sortimentet??

Jag har inte gått igenom erat sortiment vad gäller datorer och datortillbehör än men kommer göra inom kort finns nog många här som kan ge er många goda förslag på den frågan

Rabatten är nog bäst om ni kan ge en viss procents rabatt på varje vara man köper om man anger sitt medlemsnamn här och så , ungefär så som INET har för SWEC medlemmar.

Ni kan ju även dela med er av erbjudanden exklusivt för SWEC medlemmar vad gäller hela erat sortiment. Ni är ett mycket tacksamt företag att ha att göra med som kund vilket många med mig är väldigt tacksamma för !!

Permalänk
Cdon.com

------

Hej MB76

Jag hoppas inte vi har blivit sämre och att du varit mer förlåtande, jag hoppas att vi trots allt gjort
ett bra jobb, förutom din sista order naturligtvis. =(
Jag skickar inlägget direkt till logistikansvarige så får han rycka upp de där bort helt klart ;).
När det gäller datorsidan eller hemelektronik så är det så att vi har
ett antal kollegor vi tittar på och där är det sagt att vi ska vara på minst samma nivå, vilket betyder
att vi kommer ligga i toppen när det gäller leveranstiderna också.
Vid orderläggning utav tex en film och en dator, så är det så att de skickas ifrån två olika lager, dock
kommer det naturligtvis inte kosta dig som kund någon mer.
När du lagt en beställning, så är du välkommen med att berätta hur det gått, då jag är intresserad
vid minst problem.

// Edin

Skrivet av MB76:

Har alltid gillat CDON men nu efter senaste beställningen så är jag mer tveksam. Vet inte om jag varit mer förlåtande när det gäller film/spel eller om ni har blivit sämre.
La en beställning i torsdags kl 6 på morgonen, det tog över 12 timmar att packa och boka frakt på den vilket gjorde att paketet inte gick iväg förrän dagen efter, förhoppningsvis får jag det idag.
Det håller absolut inte på datorsidan (om ni inte är rejält mycket billigare än andra) då de flesta levererar till dagen efter.
Ser att det är 2 skilda lager, hur kommer ni att göra med beställningar som innehåller både hårdvara och spel/film?
Kommer ivf att göra en provbeställning när grejerna är upplagda för att se om det blivit bättre tills dess.

En liten rolig detalj är att
i torsdags så kom ett mail från er att försändelsen var postad
i fredags stod det på posten sida att den var postad
i lördags fick jag ett sms från posten där det stod att den var postad.

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

------

Hej Moses666

Tack för dina synpuynkter!!
Vi kommer nog göra så att SweC får en unik rabattkod och som kommer att gälla på
hela sortimentet, dock är det svårt att dra en gräns, då tex 10% på en film är lite skillnad
mot 10% på en dator jag återkommer!!

Skrivet av Moses666:

Jag har inte gått igenom erat sortiment vad gäller datorer och datortillbehör än men kommer göra inom kort finns nog många här som kan ge er många goda förslag på den frågan

Rabatten är nog bäst om ni kan ge en viss procents rabatt på varje vara man köper om man anger sitt medlemsnamn här och så , ungefär så som INET har för SWEC medlemmar.

Ni kan ju även dela med er av erbjudanden exklusivt för SWEC medlemmar vad gäller hela erat sortiment. Ni är ett mycket tacksamt företag att ha att göra med som kund vilket många med mig är väldigt tacksamma för !!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Moses666:

..............

Rabatten är nog bäst om ni kan ge en viss procents rabatt på varje vara man köper om man anger sitt medlemsnamn här och så , ungefär så som INET har för SWEC medlemmar.

..............

What?? Detta är en nyhet för mig iaf, om du nu inte blandat ihop det med nån annan butik?

Skrivet av CDON.COM:

Hej MB76

Jag hoppas inte vi har blivit sämre och att du varit mer förlåtande, jag hoppas att vi trots allt gjort
ett bra jobb, förutom din sista order naturligtvis. =(
Jag skickar inlägget direkt till logistikansvarige så får han rycka upp de där bort helt klart ;).
När det gäller datorsidan eller hemelektronik så är det så att vi har
ett antal kollegor vi tittar på och där är det sagt att vi ska vara på minst samma nivå, vilket betyder
att vi kommer ligga i toppen när det gäller leveranstiderna också.
Vid orderläggning utav tex en film och en dator, så är det så att de skickas ifrån två olika lager, dock
kommer det naturligtvis inte kosta dig som kund någon mer.
När du lagt en beställning, så är du välkommen med att berätta hur det gått, då jag är intresserad
vid minst problem.

// Edin

Tack för utförliga svar.
Återkommer när jag lagt en ny beställning,

Permalänk

Fick hem starcraft 2 idag håller på att installer det nu :). Kommer definitivt handla hos cdon fler gånger!, hm märkte precis att det inte går att installera förrän imorgon *suck*

Permalänk
Cdon.com

------

Hej deathclaw

Du satt väl som många utav oss andra och väntade på kl00:00 när du märkte att kl 23:00 så
går det utmärkt att lira Hoppas du är lika nöjd med Starcraft 2 som med oss

Skrivet av deathclaw:

Fick hem starcraft 2 idag håller på att installer det nu :). Kommer definitivt handla hos cdon fler gånger!, hm märkte precis att det inte går att installera förrän imorgon *suck*

Visa signatur
Permalänk

Naturligtvis var dock lagom roligt att gå upp kl6 imorse och gå till jobbet =/ ö Men var ju tvungen att spela några timmar iaf hehe

Permalänk
Medlem

Är inte tidigare kund hos CDON så jag kan säga att första intrycket har inte varit speciellt bra förutom priset jag fick på skärmen som jag har beställt. Beställde skärmen i söndags kväll och tänkte då att man antagligen har den på tisdagen, gick in igår för att kolla ifall den hade skickats men då stod de att varorna packas, samma sak stod de idag. Så man kan undra hur lång tid det att packa och skicka en skärm.

Edit: Fick precis ett mail som sa att den var skickad så den kommer kanske imorgon och då får 3 dagar anses som godkänt.

Visa signatur

Stationär Asrock Z68 Pro3-M - Inte Core i5 2500K - Corsair Vengeance LP 1600MHz 8GB - Corsair Force GT 120GB - 1,5TB - Fractal Design Define Mini - Fractal Design Tesla 450W
HTPC MSI FM2-A75IA-E53 - AMD A10-5700 - Corsair Vengeance LP 1600MHz 8GB - Kingston SSDNow V300 240GB - Streacom FC8 Evo - Streacom Nano + Picopsu 160-XT 160 Watt

Permalänk
Medlem

Vill bara tipsa att du kanske vill lägga in cdons logga som din avatar eller något, då är det lätt att söka vart ni har svarat när man bläddrar igenom tråden!
Trevligt att ha er här

Permalänk
Medlem

Bra betalningsvillkor, men ofta dåligt packat som sist resulterade i att 4st cd var trasiga när dom kom fram.
skivorna ligger hur som helst i ett stort kuvert och skaver mot varandra vilket gör att dom får skador.
när jag köper cd så vill jag ha dom hela och helt repfria... både cd och fodral.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem

"Någon specifik tillverkare ni vill ha?"

EVGA (Grafikkort, moderkort)
Zotac (Grafikkort, moderkort)
Asus
Noctua (Fläktar, kylning)
Zalman (Chassi, fläktar, nätagg)
Fractal Design (Chassi, nätagg, fläktar)
Corsair (Minne, chassi, SSD, kylare)
Kingston (Minnen, SSD)
Adata (minnen, SSD)
OCZ (SSD, Minnen, Nätagg)
Intel (Prolle, SSD)
AMD (prollar, grafik)
Crucial (främst SSD.)
Mushkin (Minnen, SSD, nätagg)
BeQuiet (Nätagg)
Silverstone (Chassi, fläktar och nätagg)
Cooler Master (Chassi, nätagg, fläktar, kylare.)
Scythe (Kylare, fläktar, chassi, nätagg)
Arctic Cooling (Kylpasta, kylare, fläktar.)

De märken jag kom på i huvudet som skulle kunna vara trevliga, ju mer ju bättre - bara priserna hålls bra, och lagren kan vara fyllda.

Såna här trevliga erbjudanden komplett kommer med skulle ju alltid vara trevligt!
T.ex 800D för 1395:-

Bara ni håller fraktkostnaderna nere, och inte är lika dyra som komplett.

Permalänk
Cdon.com

------

Hej hampe_1

Jag vill börja med att naturligtvis be om ursäkt för att skärmen inte skickats i måndags, vilket den
ska göra ifall man beställer i helgen. Jag skickar vidare till logistik, och ligger på de, då jag tycker att
leveranstiden är utan tvekan det viktigaste idag, tillsammans med bra pris naturligtvis

Jag hoppas förövrigt att du blir nöjd med din skärm och kan lira många Starcraft timmar du också

Skrivet av hampe_1:

Är inte tidigare kund hos CDON så jag kan säga att första intrycket har inte varit speciellt bra förutom priset jag fick på skärmen som jag har beställt. Beställde skärmen i söndags kväll och tänkte då att man antagligen har den på tisdagen, gick in igår för att kolla ifall den hade skickats men då stod de att varorna packas, samma sak stod de idag. Så man kan undra hur lång tid det att packa och skicka en skärm.

Edit: Fick precis ett mail som sa att den var skickad så den kommer kanske imorgon och då får 3 dagar anses som godkänt.

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

------

Hej visa

Man är inte alltid lika skarp
Det fixas omgående

Skrivet av visa:

Vill bara tipsa att du kanske vill lägga in cdons logga som din avatar eller något, då är det lätt att söka vart ni har svarat när man bläddrar igenom tråden!
Trevligt att ha er här

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

------

Hej BergLake

Jag skickar vidare till logistik, som sagt...jag ligger på de verligen när det gäller leveranser, och de
brukar faktiskt vara väldigt bra även när det gäller packning, tyvärr så glöms vaddering bort ibland =S
Betalningssätt kommer att utökas ännu mer!!

Skrivet av BergLake:

Bra betalningsvillkor, men ofta dåligt packat som sist resulterade i att 4st cd var trasiga när dom kom fram.
skivorna ligger hur som helst i ett stort kuvert och skaver mot varandra vilket gör att dom får skador.
när jag köper cd så vill jag ha dom hela och helt repfria... både cd och fodral.

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

------

Jag har skrivit märken vi har i vårt sortiment, dock inget uppladdat då vi måste ha in varorna
i lagret osv, jag tror ni blir positivt överraskade!!

Citat:

De märken jag kom på i huvudet som skulle kunna vara trevliga, ju mer ju bättre - bara priserna hålls bra, och lagren kan vara fyllda.

Erbjudanden kommer alltid att komma, var så säkra!!

Citat:

Såna här trevliga erbjudanden komplett kommer med skulle ju alltid vara trevligt!
T.ex 800D för 1395:-


Fraktfritt över 600kr och 29kr frakt vid köp under 600kr, jag tycker att det är bra, eller??

Citat:

Bara ni håller fraktkostnaderna nere, och inte är lika dyra som komplett.

Skrivet av Sasha:

"Någon specifik tillverkare ni vill ha?"

EVGA (Grafikkort, moderkort) - Kontakten inledd
Zotac (Grafikkort, moderkort) - Kontakten inledd
Asus - Finns
Noctua (Fläktar, kylning) - Finns
Zalman (Chassi, fläktar, nätagg) - Finns
Fractal Design (Chassi, nätagg, fläktar) - Finns
Corsair (Minne, chassi, SSD, kylare) - Finns
Kingston (Minnen, SSD) - Finns
Adata (minnen, SSD) - Finns
OCZ (SSD, Minnen, Nätagg) - Finns
Intel (Prolle, SSD) - Finns
AMD (prollar, grafik) - Finns
Crucial (främst SSD.) - Finns
Mushkin (Minnen, SSD, nätagg) - Finns
BeQuiet (Nätagg) - Finns
Silverstone (Chassi, fläktar och nätagg) - Finns
Cooler Master (Chassi, nätagg, fläktar, kylare.) - Finns
Scythe (Kylare, fläktar, chassi, nätagg) - Finns
Arctic Cooling (Kylpasta, kylare, fläktar.) - Finns

Jag har skrivit märken vi har i vårt sortiment, dock inget uppladdat då vi måste ha in varorna
i lagret osv, jag tror ni blir positivt överraskade!!

Citat:

De märken jag kom på i huvudet som skulle kunna vara trevliga, ju mer ju bättre - bara priserna hålls bra, och lagren kan vara fyllda.

Erbjudanden kommer alltid att komma, var så säkra!!

Citat:

Såna här trevliga erbjudanden komplett kommer med skulle ju alltid vara trevligt!
T.ex 800D för 1395:-


Fraktfritt över 600kr och 29kr frakt vid köp under 600kr, jag tycker att det är bra, eller??

Citat:

Bara ni håller fraktkostnaderna nere, och inte är lika dyra som komplett.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Yes, den fraktlösningen är bra! Väldigt bra t.om.

Permalänk
Medlem

Väldigt bra frakt!
Ska bli kul att se vad ni kommer ha i sortimentet!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Såg att ni hade Belkin n52TE i lagret Måste nästan köpa en, men den är lite dyr om man jämför med andra på prisjakt. Får väl vänta på ett Swec erbjudande och se om man lyckas få den billigare ^^

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

"Fraktfritt över 600kr och 29kr frakt vid köp under 600kr, jag tycker att det är bra, eller??"

Ja, men "gratis" är ännu godare.

100+ levererade varor utan några som helst problen från CdOns sida.
Var en disk från en box som var felpressad en gång.
Hade en ny dagen efter.

Och kundtjänst fungerar utan telefon.