Antec avslutar med Kühler Box

Permalänk
Melding Plague

Antec avslutar med Kühler Box

Tillverkaren Antec lanserar den tredje och sista medlemmen i Kühler-familjen av processorkylare. Modellen heter Box och är en massiv tornvariant.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Sedärja, en till...

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Inaktiv

Dom måste sälja sjukt mycket kylare med tanke på hur många fler som kommer hela tiden

Permalänk
Medlem

För det priset köper man ju hellre en CoolIT A.L.C. Eco eller en Corsair H50...

Permalänk
Medlem

I mitt tycke kan man få mycket snyggare processorkylare för pengen denna kostar ... Huruvida denna kyler bra låter jag vara osagt, men det bör vara svårt att konkurrera med Noctua U12-p och Asetek h50 som båda är snygga, kyler bra och är vältestade.

Permalänk
Medlem

50:- till och du har en NH-D14 :-S Har svårt att tänka mig att denna kommer i närheten av samma resultat som en NH-D14

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Avstängd

denna kylare kommer nog inte att sälja så bra som dom vill, för det första så ser den verkligen inte snygg ut vilket kan vara kul att ha, sen så finns det ju NH-D14 för 50.- mer, eller SCYTHE´s lösningar som är billigare!

MVH

Permalänk
Medlem
Skrivet av InluZion:

denna kylare kommer nog inte att sälja så bra som dom vill, för det första så ser den verkligen inte snygg ut vilket kan vara kul att ha, sen så finns det ju NH-D14 för 50.- mer, eller SCYTHE´s lösningar som är billigare!

MVH

Dem kanske bundlar den med Dark Fleet och Antec 200/600, inte för jag tror dem kommer sälja så bra heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TAG9217:

Dem kanske bundlar den med Dark Fleet och Antec 200/600, inte för jag tror dem kommer sälja så bra heller.

Okej, en gång per inlägg kan jag stå ut, men inte två. "DE" för guds skull, inte "DEM"! Möjligtvis "den" andra tillfället, beror vad du syftade på.

OT: Hur många sådana här kylare ska vi få se egentligen? Man tycker att marknaden borde vara mättad vid det här laget, minst sagt...

Visa signatur

Lyssna till vad jag menar, inte vad jag säger!
|| Win11 x64 -- AMD Ryzen 7 3700x @ 3.6GHz -- Noctua NH-U14S -- Asus ROG Strix B450-F Gaming -- Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC -- Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x16GB @3600MHz -- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD -- Corsair RM750x 2021 ||