SweClockers-turnering i Starcraft II

Permalänk
Melding Plague

SweClockers-turnering i Starcraft II

Medlemmen Gi][Gurra anordnar turnering i strategispelet Starcraft II. Förhoppningen är att detta kan bli ett återkommande evenemang i SweClockers forum.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

riktigt bra initiativ! (:

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Medlem

Jag blev glad nu när jag såg att Gi][Gurras idé blev en officiell sweclockers-tunering!

Skulle själv gärna vara med och kolla på matcherna som spec, dock så kanske det inte är tillåtet. . . "/

är ju så dålig på starcraft2

Permalänk
Medlem

Grymt initiativ ! Synd att speldatorn inte är färdigbyggd, vägrar spela på macen

Permalänk
Medlem

fan va kul de hade varit att vara med ,fan att man inte har pengar till att köpa spelet
gief mer pengar till studenter!

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av elghinnarisa:

gief mer pengar till studenter!

Så dom kan köpa mer spel?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Så dom kan köpa mer spel?

jaaa, låter ju som ett bra argument!
annars kan man göra så att man får samma bidrag som nu fast + ett gratis spel i månaden

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av elghinnarisa:

jaaa, låter ju som ett bra argument!
annars kan man göra så att man får samma bidrag som nu fast + ett gratis spel i månaden

Duger inte med ett spel! Minst 2 eller tre!

Så slipper man ju testa spelen innan man köper dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Duger inte med ett spel! Minst 2 eller tre!

Så slipper man ju testa spelen innan man köper dem.

eller så säger vi att vi vill ha 90% rabatt på alla spel, woho nya spel för 50-60kr ftw

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

Hoppas det blir fler turneringar! Denna var ju redan full

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk

fluffmajster har aldrig vunit en sc match...så jag har lite problem med konceptet att jag betalar för att sedan bli förödmjukad(kan tänka mig att det vore trevligt om det vore en dam i andra änden).

så om nån är ricktigt värdelös, så är mitt id fluff 747
feel free to pm me for som aweesoom mediocrazy!!

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

Då var vi 2... haha, har rent för lite speltid .D
Men te kvälla ska de bli å nöta

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Nej inge plats kvar