Permalänk
Medlem

Vardaglig laptop med hdmi

Tjena,

Min föräldrar ska köpa en ny dator å så kommer dom till mig för att hjälpa dom hitta något jag som inte ens hittar något åt mig.
Men iaf, dom vill inte lägga ut mycket pengar säg MAX 5500kr.
Användnings område är vardagligt, surfing, lite film kanske å sånt, inget spelande. Så behöver inte vara något värre så. Men jag skulle villa att det fanns HDMI på den också. Vad finns det?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Tyvärr tror jag det är lite mer än vad dom vill betala. Annars var det ju en helt ok maskin!

Permalänk
Skrivet av Newone:

Tjena,

Min föräldrar ska köpa en ny dator å så kommer dom till mig för att hjälpa dom hitta något jag som inte ens hittar något åt mig.
Men iaf, dom vill inte lägga ut mycket pengar säg MAX 5500kr.
Användnings område är vardagligt, surfing, lite film kanske å sånt, inget spelande. Så behöver inte vara något värre så. Men jag skulle villa att det fanns HDMI på den också. Vad finns det?

Denna är prisvärd med HDMI för under 5.000 kr.

eMachines E640G-P323G32Mn

eMachines E640G-P323G32Mn (LX.NA802.039) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusnns:

Den verkar vara något för mina föräldrar.

Tack för svaren!!