Permalänk

Posten, sortering!

Tjenare, beställde ett paket från Inet i fredags och det skickades samma dag. Nu när jag kollar kollinumret så har det sorteras 3 gånger i Göteborg. Varför ska den sorteras 3 jävla gånger i samma stad`?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Inlämningsstället
Huvudcentral
lokaldel
Eller så.
Kolla med postens kundtjänst om det är jättenoga

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Skrivet av safarisoya:

Tjenare, beställde ett paket från Inet i fredags och det skickades samma dag. Nu när jag kollar kollinumret så har det sorteras 3 gånger i Göteborg. Varför ska den sorteras 3 jävla gånger i samma stad`?

Kan ha sorterats fel och hamnat i fel lastbil men så ahr de upptäckt det och sen kört tillbaka för att sortera om. Sen så är postens system lite segt ibland kan ligga en dag efter i uppdateringen.
Värst vad du blir sur över att det kanske tar en dag extra för dig att få ditt paket...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Kan ha sorterats fel och hamnat i fel lastbil men så ahr de upptäckt det och sen kört tillbaka för att sortera om. Sen så är postens system lite segt ibland kan ligga en dag efter i uppdateringen.
Värst vad du blir sur över att det kanske tar en dag extra för dig att få ditt paket...

Jo, jag var lite grinig imorse, men inte pga Posten. Var lite andra grejer som jag var sur över :/ Men nu är det bättre. Jag bara undrade på varför dom gjorde det. Hursomhelst så har jag fått paketet.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Skrivet av safarisoya:

Jo, jag var lite grinig imorse, men inte pga Posten. Var lite andra grejer som jag var sur över :/ Men nu är det bättre. Jag bara undrade på varför dom gjorde det. Hursomhelst så har jag fått paketet.

Se där ju Då löste sig allting ju.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

kanske lite OT men handlar ju om posten och paket, är det inte tomteboda som är det svarta hålet för alla paket?

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"