Tåliga batterier i bärbara datorer från Asus

Permalänk
Melding Plague

Tåliga batterier i bärbara datorer från Asus

Tillverkaren Asus lanserar bärbara B-serien riktad mot företag. Bland finesserna finns extra tåliga batterier.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Hehe i7 med integrerad grafik. Märks på prestandan att den är riktad mot företag.

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberkyckling:

Hehe i7 med integrerad grafik. Märks på prestandan att den är riktad mot företag.

? I7 är ju inga dåliga processorer, och företag har väll i 99% av fallen knappast användning för 3D grafikprestanda?

/ Daniel

Permalänk

Hehe.. B-serien känns lite... B. ^^

Visa signatur

||Phenom II X4 955 3,2Ghz||HD 5850||4GB||1TB||Asus M4785TD||Windows 7||

Permalänk
Skrivet av n0m0ney:

? I7 är ju inga dåliga processorer, och företag har väll i 99% av fallen knappast användning för 3D grafikprestanda?

/ Daniel

Det var det jag sa.
CPUn är bra men grafiken suger, perfekt för företag.

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberkyckling:

Hehe i7 med integrerad grafik. Märks på prestandan att den är riktad mot företag.

60% av Asus intäkter kommer med all säkerhet ifrån företagen...

Dessutom är inte datorer bara gjorda för att göra tunga grafik beräkningar..

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Skrivet av Rawet:

60% av Asus intäkter kommer med all säkerhet ifrån företagen...

Dessutom är inte datorer bara gjorda för att göra tunga grafik beräkningar..

Det jag menade med inlägget var just att företagen inte behöver kraftiga GUPer.

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberkyckling:

Hehe i7 med integrerad grafik. Märks på prestandan att den är riktad mot företag.

Haha tänk att ett så självklart inlägg kan skapa sån förvirring

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberkyckling:

Det var det jag sa.
CPUn är bra men grafiken suger, perfekt för företag.

Skrivet av r:Grid:

Haha tänk att ett så självklart inlägg kan skapa sån förvirring

Haha, ja, beror ju helt på hur man ser på det. Men jag förstår vad han menar nu

Mvh Daniel