Permalänk

Wlan problem med drivrutiner!

Har en gammal laptop Fujisu siemens Amilo D 1845,
Har formaterat den och har problem med wlan, har nämligen ingen skiva med wlan drivrutiner,
hittar på fujitsu siemens hemsida, men vet inte hur jag ska installera dom. nämligen ingen install fil. utan system fil.

Hjälp Tack!

Visa signatur

Empatheman

Permalänk
Medlem
Skrivet av empajunior:

Har en gammal laptop Fujisu siemens Amilo D 1845,
Har formaterat den och har problem med wlan, har nämligen ingen skiva med wlan drivrutiner,
hittar på fujitsu siemens hemsida, men vet inte hur jag ska installera dom. nämligen ingen install fil. utan system fil.

Hjälp Tack!

Vilket operativsystem använder du?

EDIT: Hittar inte på windows 7 men jag vet att på xp var det typ "lägg till maskinvara" eller något i kontrollpanelen. Då var det bara köra det och sedan trycka sig fram till drivrutinerna som man ville installera.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Skrivet av Stylaren:

Vilket operativsystem använder du?

windows XP

Visa signatur

Empatheman

Permalänk
Skrivet av Stylaren:

Vilket operativsystem använder du?

EDIT: Hittar inte på windows 7 men jag vet att på xp var det typ "lägg till maskinvara" eller något i kontrollpanelen. Då var det bara köra det och sedan trycka sig fram till drivrutinerna som man ville installera.

Nätverksuttaget i datorn är sönder så kan inte koppla upp mig på internet och använda windows update,
frågan är hur/vart drivrutin filerna ska ligga. har laddat hem dom och lagt dom på ett USB minne

Visa signatur

Empatheman