Permalänk
Medlem

Jag har kört Opera i många år nu och har alltid varit riktigt nöjd, särskilt nu med Opera 10.5 och framåt som är helt sjukt snabb. Men jag tror nog att jag ska testa Chrome ändå, eftersom jag har en Android-telefon så vore det trevligt att kunna använda Chrome to Phone-funktionen.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Någon som har märt att det står NaNNaNNaN at NaN:NaN. I tid på Facebook överallt?

Permalänk

Trodde det var mest snack men version 6 är ju verkligen toksnabb. Bytte från FF till Chrome så fort adblocken uppdaterades (så att den blockar ordentligt) och nu lär jag stanna med den ett tag.

Permalänk
Skrivet av The Mupp:

kan dom inte ta patent på sånna funktioner och sälja utvecklare licenser för att använda deras funktioner?
tex tabbar är ju operas gåva från norge till internet om du frågar mig

Men allvarligt, om det skulle ju hindra utvecklingen nåt sjukt. Vi skulle ju alla sitta med typ IE6 om det vore så.

Jag va stenhård opera fan tills jag provade chrome igen(provade det i beta-stadie och då var det inget vidare) och det är helt enkelt mkt. snabbare, på min dator iallafall. Det satt långt inne men nu är opera helt borta från min dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

Men allvarligt, om det skulle ju hindra utvecklingen nåt sjukt. Vi skulle ju alla sitta med typ IE6 om det vore så.

Jag va stenhård opera fan tills jag provade chrome igen(provade det i beta-stadie och då var det inget vidare) och det är helt enkelt mkt. snabbare, på min dator iallafall. Det satt långt inne men nu är opera helt borta från min dator.

därför dator prestanda fördubblas var 18:e månad? när den är hårdvaru industrin är full av patent...

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |