Permalänk
Medlem

Vad är det här? [bild]

Hejsan! Hoppas någon kan identifiera vad det här är då jag bara måste veta. Dessa ligger precis överallt i hela området där jag bor i alla möjliga färger såsom blåa, röda, bruna, gula osv. Dessa är gjorda av någon sorts konstig halvmjuk plast. Ser dom varje gång jag går ut och undrar alltid

Någon som vet?

Permalänk
Medlem

Ser ut som någon slags isglass som man kan dela på mitten när dom är frysta.
Minns att vi har haft såna hemma när man var liten, såg nästan exakt likadana ut
Men det kan nog vara något annat också kanske...

Permalänk
Medlem

Absolut ingen aning, men jag hoppas lite på att det är en buttplug så du får gå och tvätta händerna =p

Permalänk
Medlem

Jag brukar se sånna platsförpackningar vid runt om kvarteret med en massa godisbutiker där jag bor så jag antar att det är något de säljer där. Kan ju vara en slump också

Det sTeFFoo säger låter logiskt men tror det också kan vara något godispulver i dem

Visa signatur

q6600 @ 2,4GHz | 9800gtx+ Sli | 4096MB ddr2 | 2 x 500 Gb Samsung HDD | StealthXstream 600w | P182

Permalänk
Medlem

Tack för era svar Och jag hoppas innerligt att det inte är en buttplug haha. Fan, jag bara måste veta, får titta i affärerna här omkring.

Permalänk
Medlem

Det är nån typ av godis/isglass, ser de där jäkla plastbitarna ligga lite överallt utomhus runt skolor/affärer..
Finns flera olika färger.

Permalänk

Den stora frågan lyder ju självklart,

Om det är godis/glass. Varför ligger dom på gatan?

Småbarnens sätt att "vaska" ?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

För att ungj*vlar inte bryr sig om vad de slänger omrking sig nuförtiden..
Fick en unge till att plocka upp ett gäng igår faktiskt som låg utanför affären här.

Kan handla om vaskning!