Permalänk
Medlem

VIKA AMON skrivbord, bra/dåligt ?

Tja, tänkte köpa ett VIKA AMON bord från ikea, det minsta som är kring 1m bred osv

IKEA | Bordsskivor & ben | VIKA bordbarssystem | VIKA AMON/ VIKA CURRY | Bord

Ingen som har detta bord och kan berätta lite ? :), sen skulle de va grymt om nån kanske ville flasha med ens hörna så man får ett perspektiv hur stort bordet är ungefär

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har vika amon med två ben i framkant. I bakkant är det fastskruvat i väggen. Väldigt stabilt o så. Mitt är dock svart och det blir dammigt snabbt.

Jag har dock det som är 1.5 m lång det känns ganska lagom och jag skulle också kunna trycka in en till 22" skärm om jag trängdes lite^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Hade ett sådant för många år sedan (5-6). Hursom är ju folielagret väldigt lättrepat och blir fult efter ett knappt år. Bytte till en massiv skiva och den ser fortfarande fin ut efter 4 år...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooDHooDs:

Hade ett sådant för många år sedan (5-6). Hursom är ju folielagret väldigt lättrepat och blir fult efter ett knappt år. Bytte till en massiv skiva och den ser fortfarande fin ut efter 4 år...

Aha, men med tanke på priset så, va kan man förvänta sig ? tycker de ser bra ut och kommer nog passa bra i min lägenhet

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Aha, men med tanke på priset så, va kan man förvänta sig ? tycker de ser bra ut och kommer nog passa bra i min lägenhet

Hellre gör jag ett besök på ikea och köper ett rejält bord än tio besök med lika många bord

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooDHooDs:

Hellre gör jag ett besök på ikea och köper ett rejält bord än tio besök med lika många bord

sant, men kommer inte ha bordet mer än ett år, har ett hemma men som inte ryms i lägenheten

Visa signatur