Permalänk
Medlem

hjälp med bärbar dator

jag har kollat på en ny laptop för att min stationära inte klarar av krävande spel som t.ex. wow.
Jag har kollat på denna dator Packard Bell Easynote TJ75-JO-582NC Kraftfull laptop med Intel Core i5-processor! - Dator - Laptop - Laptop 15 - 16 tum undrar om det finns något bättre i prisklassen samt om den kommer att klara dom krävande spelen. Vore det smart att köpa till en bra kylare också eller är den i datorn okej för att spela?

Permalänk
Skrivet av jakobg:

jag har kollat på en ny laptop för att min stationära inte klarar av krävande spel som t.ex. wow.
Jag har kollat på denna dator Packard Bell Easynote TJ75-JO-582NC Kraftfull laptop med Intel Core i5-processor! - Dator - Laptop - Laptop 15 - 16 tum undrar om det finns något bättre i prisklassen samt om den kommer att klara dom krävande spelen. Vore det smart att köpa till en bra kylare också eller är den i datorn okej för att spela?

Den är väldig vettig och räcker till WoW.
Värmen kan bli ett problem om du spelar flera timmar i sträck så kylning är alltid ett plus för bärbara datorer.

Vill du gå ned i pris så är det denna Acern som gäller.

Acer Aspire 5551G-N834G50Mn (LX.PUU02.021) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

okej något tips på en bra kylare till packarden för jag tror jag kommer ta den jag vill ha en hyfsad processor och kommer packarden klara wow perfekt samt blir det någon bra fps och är grafikkortet bra?

Permalänk
Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50