Hjälp tack vet inte om ja ska avvakta inköp av ny laptop!

Permalänk
Medlem

Hjälp tack vet inte om ja ska avvakta inköp av ny laptop!

Hej vill helst ha en laptop med ati radeon 5870 med en i5 processor och undrar om en laptop med samma config som msi gx660 ,kommer kosta 10k lr mindre år 2011 i februari vet att det e svårt att förutse men tänkte eftersom det kommer nya grafik kort hela tiden

Skriv gärna vad ni tror tackar för svar på förhand

Permalänk
Medlem

Själv skulle jag vilja ha en kraftfull laptop i7 720qm som väger max 2,5 kg och med 1080p-upplösning och som dessutom inte blir så varm som jag hört att Envy-datorerna kan bli, max 10 000.
Just nu finns bara HP Pavilion DV6-3090/3091 med de egenskaperna (utom 1080p-skärmen) som väger max 2,5. Kommer troligen kosta under 10 000 nästa år.

Permalänk
Medlem

I teknik världen speciellt datorer tjänar man inte mycket på att vänta om man inte vet att något sker inom x antal veckor, om du tänker att du ska vänta på ett lägre pris så kommer det komma något finare som du säkert kommer vilja ha istället om du fattar vad jag menar, köp när du kan och vänta om du klarar dig på det du har nu!

Permalänk
Medlem

Okej jag avvaktar tack för rådet för näre kommer bättre configs på laptops max 10 k klara ja nog av spelen bättre med tack