Hjälp med att tolka lägenhetsritning

Permalänk
Medlem

Hjälp med att tolka lägenhetsritning

Hej! Jag siktar på att flytta ut vid slutet av året till en studenlya och har hittat en lägenhetstyp jag gillar.

Jag undrar dock bara vad det inringade i bilden är, om det är garderober eller inte

min första tanke var att det var kyl och frys, men då skulle det nog inte stå "Pentry med kyl" till höger om dessa, sen tror jag inte man får en så stor frys och kyl heller. Om det vore garderober så kan jag nämligen kanske skippa att köpa en byrå, b.l.a för mer yta.

Visa signatur

q6600 @ 2,4GHz | 9800gtx+ Sli | 4096MB ddr2 | 2 x 500 Gb Samsung HDD | StealthXstream 600w | P182

Permalänk
Medlem

Gardurob lär de vara.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Jag bodde i en studentlägenhet i Kista med nästan exakt samma planlösning. Det är några år sedan, men jag har för mig att det stod garedrober typ där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hapone:

Jag bodde i en studentlägenhet i Kista med nästan exakt samma planlösning. Det är några år sedan, men jag har för mig att det stod garedrober typ där.

Antar att det är garderober då även fast jag själv anade det i början, tack för svaren båda! (: Var garderoberna du hade i Kista rymliga och användbara? (visserligen är ritningen ovan för Pax i västraskogen men kul att eta ändå (: )

Visa signatur

q6600 @ 2,4GHz | 9800gtx+ Sli | 4096MB ddr2 | 2 x 500 Gb Samsung HDD | StealthXstream 600w | P182