Är så uttråkad. Vad kan jag göra?? Sitter på Frankfurts flygplats

Permalänk
Medlem

Är så uttråkad. Vad kan jag göra?? Sitter på Frankfurts flygplats

Jag sitter på Frankfurts flygplats och är hemskt uttråkad. Mitt flyg hem till SWE är inte förens om 4 timmar. Vad hade DU gjort för att hålla dig underhållen om du var i mina skor??

Visa signatur

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Permalänk
Medlem

Sweclockers!

Permalänk

Ragga upp en tjej!

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk

Sätt dig i ett hörn och gå till /b/.
Annars kan du ju kolla southpark på xepisodes.com, kolla roliga bilder på failblog.org osv.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

De måste väl ha ett fik eller nåt?
Sätt dig med en kopp kaffe och titta på folk, och hitta på egna historier om dem i huvudet. Det är extra roligt om man ser ett par som bråkar eller nåt

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Sätt dig i ett hörn och gå till /b/.
Annars kan du ju kolla southpark på xepisodes.com, kolla roliga bilder på failblog.org osv.

/B/
hehe.. självklara valet.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Frankfurts flygplats är riktigt fin, går dock inte att jämföras med Singapores flygplats som är typ en stad. 4 timmar är ju lugnt! Kolla affärer, surfa runt, fika, läs en magasin eller bok, kolla in alla snygga brudar osv osv!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Hade sju timmars transfer på Schiphol när jag flög till Seoul för ett år sedan. Käkade lite mat, tog nån öl, hittade sköna vilostolar och glodde på serier, laddade upp laptopens batteri inför flygningen var ungefär det jag hann med.

Permalänk

bli kalaspackad så du inte får åka med på flyget och berätta sen åt oss vad du gjorde.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Sätt dig i ett hörn och gå till /b/.

Tänkte just säga detsamma.

Permalänk
Medlem

Jag brukar sitta i loungen och pimpla öl/vin och snaska på alla tilltugg.
Om du inte kommer in så ta första bästa bar.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Jag blir alltid trött av att flyga, så jag brukar hitta nån skön stol/soffa och sova medans jag väntar.