Permalänk
Avstängd

Panga lite

Var i Vegas förra månaden, men jag har ju helt glömt att lägga upp lite roligare bilder dörifrån.

Delstaten Neveda tilllåter privatpersoner att äga automatvapen, något en vapennörd måste prova på när man är där.

G3 kaliber 7.62, avfyras semi av mig

Småtöntig pose av mig

Min tjej skjuter en rosa AR15, enbart 5.56 i semi, men hon blev överraskad av rekylen endå

Missbruk av rosa

Semiautomatisk Benneli avfyrade 5 skott i snabb följd, var inte lätt att sammla skotten!

Tjejen skjuter lite Glock 17

Jag skjuter lite Glock 17

Avfyrar en MP5 i full auto, instruktören ger mig lite stöd tills jag hittar rätt stans. Han var impad av spridningen eftersom det var min första gång i full auto

sista vapnet för dagen, en trummatad Finsk SMG. 50 skott i full auto.

Jag lyckades samla alla 50 i figuren, helt ok

Töntig gruppbild på mig och tjejen

Visa signatur
Permalänk

Festligt, att de gör rosa automatvapen känns dock lite sjukt. Inte för att det är något fel på rosa men lite väl skum mentalitet att man ska kunna ha en söt automatkarbin som matchar morgonrocken liggande under sängen.

Den finska SMGn är ren och skär respekt, en sådan bössa hade varit skoj att testa någon gång.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Diggar alla poser där du e så jävla glad

Permalänk

Cooooooolt.... Ytterligare en sak jag ska göra innan jag dör

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Jag tror den "finska Smgn" är en Suomi KP31 ifall någon var intresserad av de riktiga namnet

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Känner igen det där flinet! Lite som när man packar upp ett paket man väntat på under en lång tid.

Härliga bilder förresten!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk

Till nästa gång, fler bilder på din tjej
Hur mycket kostade det att skjuta?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag tror den "finska Smgn" är en Suomi KP31 ifall någon var intresserad av de riktiga namnet

Helt korrekt men det är en nyproducerad version för USA, längre pipa för att få säljas för privat bruk.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av nmc:

Diggar alla poser där du e så jävla glad

Haha, klart man är glad, man får ju skjuta full auto

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av MIFFo_BEast:

Till nästa gång, fler bilder på din tjej
Hur mycket kostade det att skjuta?

Hon hatar de där bilderna
Det var inte helt billigt. 50 dollar för 9mm SMGerna, 20 dollar för pickorna, 60 dollar för 5.56 karbinen och 70 dollar för 7.62:an.

Man kunde även skjuta Browning M2 .50 eller Berrett M107 .50
M2:an kosta 400 dollar för 200 kulor

edit: Du kunde även panga M249 SAW (LMGn som ersatte M60), dock vet jag inte vad det kosta. Men det är ju 5.56 så antligen billgare än 12.7 (.50)

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Festligt, att de gör rosa automatvapen känns dock lite sjukt. Inte för att det är något fel på rosa men lite väl skum mentalitet att man ska kunna ha en söt automatkarbin som matchar morgonrocken liggande under sängen.

Den finska SMGn är ren och skär respekt, en sådan bössa hade varit skoj att testa någon gång.

Den var rosa för att jag beställde Ladies package till damen, hehe

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad var det för bilder ni sköt på?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Martiis:

Vad var det för bilder ni sköt på?

Islamistiska terrorister.. haha, jänkarna är roliga.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Såg riktigt kul ut att prova.
En del av grejerna har jag provskjutit men vore kul att prova de andra med.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Fet gruppbild

Permalänk

Skön rosa colt

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Musikälskare

Avis... Detta borde vara tillåtet på vissa ställen i Sverige

Kanske de är, hmm men nog inte så här tunga vapen

EDIT: Raketgevär måste jag avfyra nån gång ^^ spränga en lada eller nått

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Haha samma jävla flin i alla pose-bilder
Skulle gärna vilja prova en G3:a, men finns ingen chans i helsike att tjejen skulle gå med på en sån där utflykt

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

EDIT: Raketgevär måste jag avfyra nån gång ^^ spränga en lada eller nått

En affärsidé som är värd att bygga vidare på. Bygga upp 10 lador per dag så att folk kan skjuta sönder dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Haha samma jävla flin i alla pose-bilder
Skulle gärna vilja prova en G3:a, men finns ingen chans i helsike att tjejen skulle gå med på en sån där utflykt

Gå med i hemvärnet, så får du springa runt med en G3 eller AK4 som den heter i FM och skjuta tills du ledsnar. Givetvis får man ju panga med mycket andra tyngre vapen också.

Ak4 full automat är jävligt kul, dock omöjligt att få en acceptabel träffbil

Permalänk
Skrivet av Martiis:

Vad var det för bilder ni sköt på?

It was Barrack Obama!

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Fucking awesome man:D
Din tjej med rosa AR15 haha cute;)..

Verkar som att jag får ta mig till USA då

Edit: Fler bilder och videoklipp skulle vara najs.

Permalänk

Skjutglad prick

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Fucking awesome man:D
Din tjej med rosa AR15 haha cute;)..

Verkar som att jag får ta mig till USA då

Edit: Fler bilder och videoklipp skulle vara najs.

Tyvärr har inga fler bilder när vi pangar, men jag har lite bilder på de andra vapnen man kunde få skjuta med, om man betalade lite extra.

En .30 M1919 och en .50 M2, samt nått granatgevär jag inte kan namnet på. För granatgevären var man tvungen att åka utanför Vegas för att skjuta med.. Det var dyrt...

En Rpg och en LAW, en M60 och notera klassikern en M79 i högra hörnet.... Kan det vara en AT4 i mitten?

En MG42 i vänstra nedre och en Bren gun i vänstra övre, en MAC10 i mitten, nått ryskt till höger...

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av CyberVillain:

Tyvärr har inga fler bilder när vi pangar, men jag har lite bilder på de andra vapnen man kunde få skjuta med, om man betalade lite extra.

En .30 M1919 och en .50 M2, samt nått granatgevär jag inte kan namnet på. För granatgevären var man tvungen att åka utanför Vegas för att skjuta med.. Det var dyrt...

Porr på hög nivå hehe och ja, det ser ut som en AT4 men är inte hundra..

Permalänk
Medlem

Fan vad skoj, det där skulle man vilja prova på någon gång :). Som någon sa tidigare så får man ju panga loss med diverse i lumpen, men då måste man ju rengöra skiten och stå ut med allt det andra.

Girls with guns är ju inte helt fel :). Rosa har aldrig varit vackrare.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Att panga är sjukt kul! Pangade loss i Singapore, vilket är lite skumt med tanke på att 1. Jag var turist 2. Det är dödsstraff på att avfyra ett vapen i samband med brott.

Fick panga med en Glock 17, nån Colt .45 samt en USP. Var första gången för mig, förvånandsvärt svårt faktiskt! Sen var det rätt intressant att den Colten gick mycket rakare än de övriga med lägre kaliber.

Vill panga igen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

edit: Du kunde även panga M249 SAW (LMGn som ersatte M60), dock vet jag inte vad det kosta. Men det är ju 5.56 så antligen billgare än 12.7 (.50)

Äsch, KSP 90 har man ju pangat ett antal tusen kulor helt gratis under gröntjänsten.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

I Finska Armén fick man pröva på RK62, RK95 TP, KK62, PKM, IVKK, KES.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av P-NILZ:

Äsch, KSP 90 har man ju pangat ett antal tusen kulor helt gratis under gröntjänsten.

Men då måste du stå ut med all annan skit, samt kass lön!

Visa signatur