Nattugglor: (Man får bara skriva här mellan 00:00 och 06:00)

Permalänk
Medlem

Nattugglor: (Man får bara skriva här mellan 00:00 och 06:00)

Hejsan.
Tänkte dra upp en tråd så man bara kunde skriva på en viss tid här, det är under "natten".
Jag tolkar under natten som mellan 00:00 till 06:00.
Alltså, inom den tidsramen får man skriva hur mycket man vill här
Annars, utanför denna tidsram får man inte posta något inlägg här, kan vi låta bli?
Som TS börjar jag o skriva något:

Skall snart borsta tänderna och dricka vatten, sedan kolla lite tv innan jag slocknar till.
Någon annan inne här som är vaken just nu?
Btw, nelly har fått in grymt fina kläder!

Visa signatur

Mitt andra jag:
Gigabyte 890GX/SB850 - Phenom II X4 955BE - Corsair 4GB 1600MHz - PowerColor HD5850 PCS+ - Samsung F3 500GB
FD Define R2 - FD Newton R2 650W - BenQ G2222 LED 1080p - Logitech MX518 - Logitech UltraX

Permalänk

Kul idé. Fast du borde kört mellan 03.00 och 06.00. Efter 00.00 är väl dom flesta vakna Nåja, slötittar på film och planerar sänggående om cirkus 1 timma

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Sitter själv och tabbar in och ut ur mitt Tower Defence spelande... Tar ju 25s mellan varje våg av nya fiender...

Permalänk
Medlem

Sitter och lyssnar lite på p3, skum musik just nu måste jag säga men det bättrar dom snart hoppas jag

Funderar på att sova men det känns 'onödigt' av någon anledning Funderar även på vad man ska rösta på då jag ej bestämt mig helt till 100% än, men finns ju några timmars betänketid kvar!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på att affären skall öppna så jag kan gå bort och köpa dom nya tarragona kakorna med hasselnötter, några liter cola och chips, sen blir det att slänga på en go film och jobba lite, kommer bli asnice

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

kom just hem från en fest och dricker lite vatten. brukar underlätta med bakfyllan. ska väll strax gå och lägga mig...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

ska precis kissa och gå och lägga mig...har suttit och kollat på samma beställning i 5 timmar och undrar om jag verkligen valt rätt grejjer

Permalänk
Medlem

Sitter och har mini LAN med en polare, men folk sover ju just nu så ingen direkt PCW här inte

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Lyssnar på musik, snackar skit på skype och ska snart lira borderlands, alternaerar lyssna på musik med att pilla på en sc2 custommap och skriva musik. Brukar bli rätt produktivt sent på kvällen

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Någon får komma på ett ämne att diskutera, allt blir mycket konstigare på natten ;D

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Äntligen hemma med macka framför mig, jobbade kväll och sen blev jag fast på jobbet i 1 timma extra för att dom klippte fibret till jobbet och alla vpnkopplingar/3gmodem krånglade lite -.-
Gratis taxi hem var väl iallafall ett plus ^^

Permalänk
Medlem

jag har minsjäl fått min första vattenkylning på plats jävligt nöjd men det tog mig cirka 12 timmar >.<

Permalänk
Medlem

Sitter och ser på veckans avsnitt av mina favorit serier...

Permalänk
Medlem

Satan vad jag inte borde vara uppe nu. Måste jobba, har en mördarvecka framför mig med deadline på ett stort projekt på måndag. Att missa deadline är inte ett alternativ, och det är väldigt mycket kvar att göra.

Godnatt.

Permalänk
Medlem

Efter 9h konstant Freelancerspelande (multiplayer) så var det fan dags för en paus.... Dags att fixa lunch.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twiggeh:

Efter 9h konstant Freelancerspelande (multiplayer) så var det fan dags för en paus.... Dags att fixa lunch.

ny avatar?

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Ugglar ni för fullt eller har ni gått o lagt er?

Här börjar det bli hög tid att slänga på sig arbetskläderna o vandra iväg till arbetet..

Visa signatur

Filserver: Intel P4 2.8@3.4GHz - 1GB RAM - Radeon 9600xt - ~ 6 TB HDD

Bärbar: Compaq Evo N800W <3

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Precis kommit hem från Captech Expo typ, dags att kasta sig i sängen och samla energi till jobbet.

Visa signatur

Phantek P400A | P8Z77-V Pro | 3570K | 16Gb | GTX970 | HX620M | CS900 120Gb + A400 480Gb | Hyper212BE

Permalänk
Medlem

Tror jag börjar bli gammal.. Sitter o tittar på Boogie Woogie danstävlingar på youtube

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på att kina buffen skall öppna, var aslängesen jag var på buffe och det är så sjukt nice

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Sitter och väntar på att kina buffen skall öppna, var aslängesen jag var på buffe och det är så sjukt nice

Då får du vänta ett tag...
Är det i Halmstad? Vilken rekommenderar du?

Håller på och bygger en webbshop, woho!

Permalänk
Medlem

bokar plåt -.-

Permalänk
Permalänk
Medlem

Var förbi statoil en sväng (pepsi max, plockgodis, polarkakor) och klurar på om man ska se lite mer "It's Always Sunny in Philadelphia" eller slå slag i saken och pressa sig igenom en utav de sjuhundrafemtio dramafilmer man har i lager.

Dessa val...

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

vart taxi chaufför åt morsan då hon varit ute med jobbet, lol att ingen i sällskapet vet vad klockan är förens jag ringer och frågar när hon vill bli hämtad kl halv 3 så nu måste man upp o köra igen om några timmar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Då får du vänta ett tag...
Är det i Halmstad? Vilken rekommenderar du?

Håller på och bygger en webbshop, woho!

Njaa njee detta är i Borås, Golden Elephant, riktigt bra ställe, när jag är i halmstad blir det bara pizzerior, donken och dendär restaurangen vid Bulls Pub fast kommer inte ihåg vad den heter :S

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Spelat igenom God Of War 1, håller på med 2an samt hämtar ner diverse tillägg till spel för PS3an.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Räknar ner timmarna till Kompletts 13:37 deal och dödar tiden med 30 Rock..

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Skrivet av E_maN:

ny avatar?

Yep, ruttnade lite på Vincent så det blev en bild på mitt tryne istället.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield