Nya Inspiron Zino HD från Dell

Permalänk
Melding Plague

Nya Inspiron Zino HD från Dell

Datorgiganten Dell uppdaterar Mac Mini-utmanarna i Inspiron Zino HD-serien. Under skalet sitter mobila processorer från AMD med upp till fyra kärnor.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Verkar riktigt grymma! Har helt missat denna modell.

En bra kandidat när man ska ha en HTPC.

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Avstängd

Phenom II ? fan då blir det ju en monster HTPC (fast inget grafikkort att hurra för...)

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Ser väldigt trevliga ut, synd att de inte har två nätverkskort :-/

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

Dubbla nätverkskort och valbart externt graffekort i lågprofil och passiv kylning på den hade varit önskvärt.
Annars riktigt bra HTPC alternativ

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Medlem

Hejja AMD! \o/

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snygga, nog första gången Dell gjort något jag tycker är skitsnyggt, bra det. Fortsätt så

Permalänk
Medlem

Extern strömklump, toppen buktar utåt och en stationär till laptoppris trots att laptopens dyra delar är borta.

Nästa generation, kanske.

Visa signatur

Dator: C=64 med bandare och diskdrive.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aake:

Extern strömklump, toppen buktar utåt och en stationär till laptoppris trots att laptopens dyra delar är borta.

Nästa generation, kanske.

5000kr är väl inte så farligt?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580