Permalänk
Medlem

Förslag på udda armbandsur

Hej, tänkte höra mig för om ni har några schyssta tips på armbandsur? Har själv tittat runt lite utan att riktigt fastna för något, därför vänder jag mig till nördmekkat.

Mina sökkriterier är följande:
Den ska sticka ut/vara annorlunda
Stilren
Den ska inte vara dyr (allt är relativt, men hjälp mig hitta de billigare alternativen)
Får gärna innehålla LED i någon form, inget krav dock

Jag hittade tex denna

YouTube - How to change the time of Japanese Inspired Blue LED Watch

Skitball tycker jag, skitful och blaj tycker säkert många andra. Det som tyvärr talade emot var att batteriet inte går att byta ut (sitter ett CR2016 förinstallerat, vilket i alla fall jag tolkar som ej utbytbar). Det finns ju väldigt mycket krimskrams från Asien... om ändå någon modell kunde vara utav liiite mer kvalitet hade det vart grejt.

Tips & förslag önskas!

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sayn:

Det som tyvärr talade emot var att batteriet inte går att byta ut (sitter ett CR2016 förinstallerat, vilket i alla fall jag tolkar som ej utbytbar).

Det står att det sitter ett sånthär batteri i den när du köper den:

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Här är en liten film på en klocka jag köpt från Kina.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tokyoflash Traffic lär ju vara grymmaste klockan någonsin

Traffic LED watch

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halogen:

Det står att det sitter ett sånthär batteri i den när du köper den:
http://www.svp.co.uk/custom/images/products/CR2016.png

Tack jag vet hur knappcellsbatterier ser ut. Menade alltså att när det stod förinstallerat.

Jag tror jag ska in på ur & penn eller likande istället för att få en bättre uppfattning. Redan blivit blåst på lågvattenmärken från lustiga sidor. :/ Får väl kosta en liten slant extra istället.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower