¨Bärbardator med bra INBYGGDA högtalare

Permalänk

¨Bärbardator med bra INBYGGDA högtalare

Tja
jo nu är det så att jag letar efter en bärardator och jag har en aning vad som ska skaffas men självaste grejen är att det ska vara BRA inbyggda högtalare i datorn och det jag vet med bärbara är att de flesta inbyggda högtalare på bärardatorer är riktigt dåliga så jag undrade om det är någon som vet eller känner till en bra bärbar med bra inbyggda högtalare annars så kommer jag att satts på
HP Compaq 615 VQ622EA - 2,2GHz DC 2GB 160GB DVD±RW 15" - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Datorn ska användas till:
Studier
Surfa
Musik
Film
Möjligt vis något spel (sims 2/3)

Permalänk
Medlem

Känns tveksamt att det existerar någon laptop med högtalare man kan kalla "bra". Dom är huvudsakligen rätt så basic och strömsnåla.
Skaffa bra bekväma hörlurar istället.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk

MSI-GX660 sägs har det bästa ljudet på marknaden.

Permalänk
Skrivet av ParasiteX:

Känns tveksamt att det existerar någon laptop med högtalare man kan kalla "bra". Dom är huvudsakligen rätt så basic och strömsnåla.
Skaffa bra bekväma hörlurar istället.

Det är vad jag vet också väldigt snåla på ljud är dom på bärbara

Skrivet av Zeuxlarsson:

MSI-GX660 sägs har det bästa ljudet på marknaden.

Eeee 10k känns inte direkt värt det om datorn ska användas för det jag skrev.
Lite over kill

Permalänk

Finns nog tyvärr inte så mycket annat...

Permalänk
Skrivet av Mindtraveller:

Finns nog tyvärr inte så mycket annat...

Typiskt =(

Permalänk
Avstängd

1. HP 615 har bara 1 högtalare så mer än mono ljud blir det inte.
2. Finns en uppföljare ute till 615 HP 625 WS786EA - 2,1GHz DC 2GB 160GB DVD±RW 15" - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Permalänk
Skrivet av trollhattan:

1. HP 615 har bara 1 högtalare så mer än mono ljud blir det inte.
2. Finns en uppföljare ute till 615 HP 625 WS786EA - 2,1GHz DC 2GB 160GB DVD±RW 15" - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Tack för uppdateringen ^^
Samma pris fast lite bättre känns rätt bra