Permalänk

frågor!

Hej.

Jag och tre klass kompisar ska starta ett UF-företag. Vi har kommit på idéen att göra laptopskins, men skulle vilja att ni svarar på några frågor!

Skulle du vilja köpa laptopskins, det vill säga stora klistermärken som man sätter på sin laptop. Om ja, varför? Om nej varför inte?

Vilket motiv skulle ni vilja ha på era datorer?

Vad är ett rimligt pris för dessa laptopskins enligt er?

Tycker du att det saknas något på marknaden inom datortillbehör som du skulle vilja ha?

Tycker du att det är viktigt att man har en så personlig datormiljö som möjligt?

Hoppas jag får många svar! (behöver ca 15 st) Bara två svar til behövs!!!

Permalänk
Medlem
  • Skulle du vilja köpa laptopskins, det vill säga stora klistermärken som man sätter på sin laptop. Om ja, varför? Om nej varför inte?

    Jag kör mac. Den är fin som den är!

  • Vilket motiv skulle ni vilja ha på era datorer?

    Om jag hade en ful, svart bärbar så kanske ett NES-tema skulle funkat på locket. Typ Kid Icarus!

  • Vad är ett rimligt pris för dessa laptopskins enligt er?

    Max 200 kronor för ett set som täcker "locket".

  • Tycker du att det saknas något på marknaden inom datortillbehör som du skulle vilja ha?

    Vet ej

  • Tycker du att det är viktigt att man har en så personlig datormiljö som möjligt?

    Var och en har väl sina önskemål, val av webbläsare etc - så ja.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
  • -Skulle du vilja köpa laptopskins, det vill säga stora klistermärken som man sätter på sin laptop. Om ja, varför? Om nej varför inte?
    Hade en 6510b och den var fin som den var, men annars ja absolut, behövs bättre design!

  • -Vilket motiv skulle ni vilja ha på era datorer?
    Spelar absolut ingen roll, bara det ser bra ut, men ett visst nördtema skulle passa bra;)

  • -Vad är ett rimligt pris för dessa laptopskins enligt er?
    Håller med Steffo, 200 spänn max för ett som täcker bara locket.

  • -Tycker du att det saknas något på marknaden inom datortillbehör som du skulle vilja ha?
    Vet faktiskt inte

  • -Tycker du att det är viktigt att man har en så personlig datormiljö som möjligt?
    Viktigt? Nja, men en datormiljö som passar en själv som funkar är viktigt

För er som inte orkar kopiera eller skriva frågorna:
[*]Skulle du vilja köpa laptopskins, det vill säga stora klistermärken som man sätter på sin laptop. Om ja, varför? Om nej varför inte?

[*]Vilket motiv skulle ni vilja ha på era datorer?

[*]Vad är ett rimligt pris för dessa laptopskins enligt er?

[*]Tycker du att det saknas något på marknaden inom datortillbehör som du skulle vilja ha?

[*]Tycker du att det är viktigt att man har en så personlig datormiljö som möjligt?

Permalänk

Tack för svaren! Men behöver några till:)

Permalänk

[*]Skulle du vilja köpa laptopskins, det vill säga stora klistermärken som man sätter på sin laptop. Om ja, varför? Om nej varför inte?
Om jag hade en laptop, ja.

[*]Vilket motiv skulle ni vilja ha på era datorer?
Fräcka, spel/film tema Helst.

[*]Vad är ett rimligt pris för dessa laptopskins enligt er?
Samma som dom andra tycker

[*]Tycker du att det saknas något på marknaden inom datortillbehör som du skulle vilja ha?
Vet inte

[*]Tycker du att det är viktigt att man har en så personlig datormiljö som möjligt?
Ja

Visa signatur

My name is legion, for we are many.