SweClockers Starcraft II-turnering nu med priser från Mionix

Permalänk
Melding Plague

SweClockers Starcraft II-turnering nu med priser från Mionix

Medlemmen Gi][Gurra sparkar igång oktober månads turnering i strategispelet Starcraft II. Denna gång ställer svenska Mionix upp med priser till vinnarna.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Varför, varför, varför köpte jag inte StarCraft ll tidigare så jag kunde ha övat skillzen tidigare? :< Damn it. Aja lycka till ni som ska lira.

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

lär nog bli ett antal deltagare

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

ohhhhh Mionix grejjer me likey! Mycket bra initiativ av Mionix mycket gratis publicitet här

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Avstängd

Good hunting boys 'n' girls.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Fint av Mionix. Lycka till ni som deltar!

Visa signatur

DR.DAC 2 DX | AKG K7XX / Ultrasone HFI-2400 / Alessandro MS1i

Permalänk

Jag spelar inte starcraft, jag ser vad som skulle locka mig.
(Nu kommer jag få fa'an för det här )

Permalänk

Låter riktigt fint, synd att man precis har köpt spelet och inte har några skills

Permalänk
Medlem

Kul för de som sitter med tävlingen att de kunde få ihop lite vinster Fortsatt GL HF till de tävlande!

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

GL HF....... Må bäste Protoss spelare vinna

Permalänk

al heder till folket som håller i tuneringen.
suger fett i sc och har nått gränsen för hur mycke förnedring jag tål men, have fun boys(and girls).

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk

haha måste bäste toss vinna... true, true!

Visa signatur

Intelligent idé, varje gång de behöver förstöra information som de har använt för ett signalspaningsuppdrag bränner de en raidarray i sitt centrala disksystem.

Effektivt användande av skattepengar? Kom du på idén när du låg i badkaret?