Medal of Honor systemkrav publicerade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ahlen:

Huh är det bara jag som spelade betan på steam för typ 2-3månader sen?

Jag spelade closed betan när den var ute för ett tag sen.

Roligt spel faktiskt, sen är jag så sjukt trött på CoD serien nu som bara lever vidare på CoD:MW och känns som att det aldrig blir någor nytt så jag har förbokat MoH.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

tycker att det är rätt bra fart i spelet (läs closed beta). mkt bättre respons än BC2 och min första reaktion va som jag minns det, att det va snarlikt counterstrike just i den aspekten. får se hur slutprodukten blir

Visa signatur

q9550 + True | p5q premium | 2x2gb Dominator | 4870 1gb CF | Intel X25-M 80gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av MROO:

Har aldrig gillat Medal Of Honor eftersom det verkar som att dem inte ORKAR jobba med spelen, de första spelen floppa totalt enligt mig. Det skulle inte förvåna mig om detta också skulle göra det.

Första spelet var väll ingen flopp? Sålde rätt bra vad jag minns. Allied Assult var ju enligt mig de bästa i MoH serien. Tror detta kommer sälja ok. Eller menar du att flopp betyder att du inte gillar spelet? För mig så tror jag att jag kommer gilla detta bättre än black ops. Men eftersom det står call of duty framför så kommer det sälja. jag kommer nog hoppa över black ops. Hur är det med dedicated server för MoH?

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk

Kommer bli svårt för mig att köra på högsta inställningarna.
Har bara en två kärnig processor och jag behöver ett nytt moderkort om jag ska köra med en bättre processor, surt.

Men men. Jag vet inte om detta spel är något att ha köpte för ett tag sen modern warfare 2.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet vad skillnaderna är på:
Medal of Honor
Medal of Honor - Tier 1 Edition
Medal of Honor - Limited edition ??

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Skrivet av arowe17:

Är det någon som vet vad skillnaderna är på:
Medal of Honor
Medal of Honor - Tier 1 Edition
Medal of Honor - Limited edition ??

The Medal of Honor Limited Edition comes with:
The Limited Edition grants early access to the Battlefield 3 beta
MP7 – Exclusively in the Limited Edition, is a weapon utilized by Tier 1 Operators in the field. With its light weight, high rate of fire as well as its ability to penetrate body armor, the MP7 handles like a pistol yet allows targets to be engaged like a rifle.
TOZ194 and 870MCS Shotguns – Get instant access to these two devastating shotguns for close quarters combat.
Exclusive Special Ops Skin – Change your look on the battlefield to prepare for any engagement that comes your way
Medal of Honor: Frontline

Innehåll Tier 1 Editon

• Early Tier 1 Access - Instant access to the Assault Class Tier 1
bearded operator with unique camouflage will set the Tier 1 Edition owner apart from the other players.

• M60 Assault rifle - This immensely powerful Assault Rifle is unique to the Tier 1 Edition. The perfect remedy to an AK47 attack.

• MP-7 - A weapon utilized by Tier 1 Operators in the field. With its
light weight, high rate of fire as well as its ability to penetrate body armor, the MP7 handles like a pistol yet allows targets to be engaged like a rifle.

• TOZ194 and 870MCS Shotguns and Slugs - Get instant access to these two devastating shotguns and more powerful ammo for close-range fights.

• Spec Ops Class Camouflage - Players can don this unique camouflage to help them disappear into the environment as well as distinguish themselves from the other standard grunts.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

The Medal of Honor Limited Edition comes with:
The Limited Edition grants early access to the Battlefield 3 beta
MP7 – Exclusively in the Limited Edition, is a weapon utilized by Tier 1 Operators in the field. With its light weight, high rate of fire as well as its ability to penetrate body armor, the MP7 handles like a pistol yet allows targets to be engaged like a rifle.
TOZ194 and 870MCS Shotguns – Get instant access to these two devastating shotguns for close quarters combat.
Exclusive Special Ops Skin – Change your look on the battlefield to prepare for any engagement that comes your way
Medal of Honor: Frontline

Innehåll Tier 1 Editon

• Early Tier 1 Access - Instant access to the Assault Class Tier 1
bearded operator with unique camouflage will set the Tier 1 Edition owner apart from the other players.

• M60 Assault rifle - This immensely powerful Assault Rifle is unique to the Tier 1 Edition. The perfect remedy to an AK47 attack.

• MP-7 - A weapon utilized by Tier 1 Operators in the field. With its
light weight, high rate of fire as well as its ability to penetrate body armor, the MP7 handles like a pistol yet allows targets to be engaged like a rifle.

• TOZ194 and 870MCS Shotguns and Slugs - Get instant access to these two devastating shotguns and more powerful ammo for close-range fights.

• Spec Ops Class Camouflage - Players can don this unique camouflage to help them disappear into the environment as well as distinguish themselves from the other standard grunts.

Så man kan i stort säga att:

Tier edition: MP7 + 2 st shutguns + M60
Limited: MP7 + 2 shutguns

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Skrivet av arowe17:

Så man kan i stort säga att:

Tier edition: MP7 + 2 st shutguns + M60
Limited: MP7 + 2 shutguns

Man får mer än så som jag ser det, samt att i limeted får man garanterad tillgång till Battlefield 3 BETA'n och ett gammalt MoH spel + lite annat online junk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Man får mer än så som jag ser det, samt att i limeted får man garanterad tillgång till Battlefield 3 BETA'n och ett gammalt MoH spel + lite annat online junk.

BF3 betan skiter jag i.. Det vesäntliga är ju egentligen MP7 och M60:n.. Surt att man måste betala extra för att få dessa.. Eller är det så att man kan låsa upp dem senare i spelet? Typ att Tier och Limited bara får dom tidigare.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Skrivet av arowe17:

BF3 betan skiter jag i.. Det vesäntliga är ju egentligen MP7 och M60:n.. Surt att man måste betala extra för att få dessa.. Eller är det så att man kan låsa upp dem senare i spelet? Typ att Tier och Limited bara får dom tidigare.

Ja, då DICE har många finger i multiplayerdelen så kan man tänka sig att så är fallet precis som BFBC (ettan) Gold edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Ja, då DICE har många finger i multiplayerdelen så kan man tänka sig att så är fallet precis som BFBC (ettan) Gold edition

Jag beställde Medal of Honor Tier 1 Edition. 329:- inkl frakt ifrån elgiganten Samma pris som "vanliga" Medal of Honor.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att husen/byggnaderna borde gå sönder när de blir helt sönder skjutna av Hydra 70?
Är ju bara den sista som går sönder men de är ju "programmerat" så...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deus Ex:

Välkommen till internet!
Han nämnde inte Moores lag någonstans såvitt jag kan se.
Man ska utforma varje spel så att det kräver den allra senaste hårdvaran även om spelet i sig är "fult", menar du?
Det har faktiskt släppts spel det här året som inte är lika krävande men ändå "tillräckligt snygga".
Hårdvarukrav jämfört med hur snyggt spelet faktiskt är spelar roll, det kanske var så han menade?
Men istället för att ta reda på det så kan du ju gå till attack direkt, herr internethårding

Det jag menar är att utvecklingen går frammåt och datorer som är till och med 2 år gamla faktiskt börjar bli gamla..

Datorer är en färskvara precis som frukt, man kan inte tänka när man köper en frukt "jag kan nog äta denhär om fyra månader"

Spel blir mer krävande och äldre datorer kommer kanske inte alltid hänga med.

Om du nu ser mig som "internethårding" så får du göra det.
Utvecklingen går frammåt, varelse vi vill eller inte.

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.