Thermaltake gör Armor A60 AMD Leo Edition

Permalänk
Melding Plague

Thermaltake gör Armor A60 AMD Leo Edition

Thermaltake rullar ut en ny datorlåda med AMD-tema.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Det luktar OEM-burk men ganska snygg faktiskt

Permalänk
Avstängd

Snyggt chassi

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Den hade jag velat ha

Visa signatur

Asus Prime B450 Plus, Ryzen 1700X, Asus Gtx Dual 1070, 2x8gb G.Skill Aegis 3000MhZ, 2xOCZ 240gb SSD, 6tb Lagring, CorsairHX 1050W

Permalänk
Medlem

Sådan hade jag absolut inte tackat nej till AMD ftw, dock saknas det lite AMD grönt imho fast kanske hade blivit fult på ett chassi

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Inaktiv

Alltså, tillverkas det inga snygga chassin längre? Är detta verkligen vad folket vill ha?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon29708:

Alltså, tillverkas det inga snygga chassin längre? Är detta verkligen vad folket vill ha?

tja alla tycker inte som du

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Ser ut som ett nice chassi att bygga en AMD/ATI LAN dator i. Ska ju va lite flashigt med fönster och lite LED osv så grejerna syns. För hur ofta händer de att de är nån vanlig lampa/belysning är tänd i ett rum när de är LAN?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Skrivet av anon29708:

Alltså, tillverkas det inga snygga chassin längre? Är detta verkligen vad folket vill ha?

Det finns många "snygga" chassin på marknaden jag antar att snygg enligt dig är det alla som gnäller på annat än svart/vitt och lampor.

Permalänk
Medlem

Alltså, nej. Att chassit saknar hål för kabeldragning är ju under all kritik. Och vad har ett lejon med AMD att göra?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Hedersmedlem

Detta tyckte jag inte var något vidare snyggt, men jag gillar ju (personligen) inte för mkt rött på chassin.
Lite roligt att det är "AMD rött" när de har den gröna logan på chassit.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiper3k:

Den hade jag velat ha

Same same

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Detta tyckte jag inte var något vidare snyggt, men jag gillar ju (personligen) inte för mkt rött på chassin.
Lite roligt att det är "AMD rött" när de har den gröna logan på chassit.

Hade nog blivit lite missförstånd hos olika parter med svart/grönt, samt att det nog inte hade varit jättesnyggt med AMD-grönt istället för rött på det här chassit.

Sen att jag tyckte att chassit såg rätt så horribelt ut, i stil med något som skulle kunna användas som promotion på någon mässa, är en annan sak.

EDIT: Sen undrar jag också vad lejonet har att göra med AMD? De har väl ingen plattform eller kommande plattform med det namnet?

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av kabex:

Hade nog blivit lite missförstånd hos olika parter med svart/grönt, samt att det nog inte hade varit jättesnyggt med AMD-grönt istället för rött på det här chassit.

Sen att jag tyckte att chassit såg rätt så horribelt ut, i stil med något som skulle kunna användas som promotion på någon mässa, är en annan sak.

EDIT: Sen undrar jag också vad lejonet har att göra med AMD? De har väl ingen plattform eller kommande plattform med det namnet?

AMD Leo 2010 Platform - Enthusiasts' Dream Setup? by VR-Zone.com

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk

Ungefär lika snyggt som HAF.. med andra ord inte alls, nu väntar en hel hög hatmail <3

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk
Medlem

Det var ju nästan lite snyggt ! Härligt "rå" design på sidostycket och toppen, fronten ville jag dock inte behöva se...

Visa signatur