Asus lanserar påkostade Lamborghini VX6

Permalänk
Melding Plague

Asus lanserar påkostade Lamborghini VX6

Komponentjätten Asus spinner vidare på temat Lamborghini och släpper den nya netbooken VX6.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Inte direkt prisvärd...

Permalänk

Vad kul att ca 40% av priset är för ett emblem för ett bilmärke, och då på en lap-top vad är vitsen med detta ?

Permalänk
Medlem

En finare version utav en netbook.

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk

Enda lamborghini jag kan köpa

Permalänk

Skulle köpt om den inte var Lambo brandad och om dom sänkte priset med ca 1500kr

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X, 16 GB RAM, RTX 2080Ti, Meshlicious

Permalänk
Medlem

Tycker inte det påminner om någon Lamborghini inte

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Toyota Prius någon?

Permalänk
Medlem

Så för 2.000 mer så får man i stort sett en 12" Eee PC med ett Lamborghini märke.

Komplett.se - ASUS Eee PC 1215N 12,1" HD svart

Permalänk
Medlem

Skammligt ful, förtjänar ju knappast lambo märket, countach, det e grejer de!

Permalänk
Medlem

Väntar på APU innan jag ens tänker ett bärbart nyinköp

Permalänk
Medlem

Lamborghini <3<3<3<3<3<3
Fast det betyder inte att jag skulle ge 5 öre för den...

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Gotta have it!

Till skillnad från er andra så diggar jag datorn skarpt. Bara den lilla detaljen att Bang & olufsen står för ljudet är ju kalasballt! Hur mycket dom egentligen har med ljudhårdvaran vet jag iofs ingenting om.
Hur som helst, är det någon som vet vart man kan få tag på den vita versionen? Alla butiker som säljer datorn verkar bara leverera den med svart lack.

Tacksam för svar..