XFX släpper nätaggregaten Pro

Permalänk
Melding Plague

XFX släpper nätaggregaten Pro

Välkända XFX satsar på datorspelare med högra krav genom nya nätdelsserien Pro.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Det är inte moddulärt va ? fick ett nyhetsbrev om detta igår

Permalänk
Medlem

Konstigt att XFX ger sig in på denna marknaden? Inte hört något om det innan.. :/

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av erdraug:

Konstigt att XFX ger sig in på denna marknaden? Inte hört något om det innan.. :/

XFX Black Edition? Har funnits i mer än ett år.

XFX Black Edition 850W - Inet.se

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Gillade designen på dom... Gav mig lite "Vill ha" känsla

Visa signatur

.::. Be Quiet Silent Base 800 :: Corsair RM1000i :: Asus ROG Strix B550-F Gaming :: AMD Ryzen 7 5800X :: Be Quiet Dark Rock 4 PRO :: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB 3600MHZ :: Crucial MX500 1TB :: Seagate ST8000DM004 :: RTX 2080 Super :: Sound BlasterX AE-5 :: Samsung G3 32" 165Hz .::.

Permalänk

Single 12V rail åt folket

Permalänk

För deras förra nätagg vart ju en sådan succe!
... Det finns väl inte jätte mycket man kan göra med ett nätaggs design men jag tycker xfx's agg är riktigt snygga, kanske blir ett xfx agg när det lider mot uppgradering OM dom är något att ha då vill säga

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Inaktiv

Varför köpa brons när det finns gold och högre? Kan lika gärna köpa ett effektivt agg så det blir mindre ljud från det hela.

Permalänk
Medlem

Brons och inte modulärt till ett högt pris, nej tack.

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Medlem

Review från Hardwareheaven.. Går riktigt bra i testet!
XFX Pro Series Power Supplies (650W, 750W and 850W) Review - Introduction

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Lär hamna ganska bra i pris då dom modulära är bra prissatta, all japanse caps XFX langar lite wannabe Corsair.

Permalänk
Medlem

Snygga och roliga former, skulle lätt ha det om jag hade haft fönster på datorn och köpt en ny (finns givetvis inget skäl att byta ut mitt Corsair HX520) men att det inte ser så dött ut som typ Fractal och Antecs nätagg gör är faktiskt trevligt

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Om agget är tystare än det förra med bibehållen prestanda så är det ett givet köp!

edit: efter att ha läst recentionen på det så är 850 wattaren ett givet köp!