Bra men ganska roligt namn till Wow Gubbe

Permalänk
Medlem

möbel( mian paladin) några alts jag har heter: kaisers, kaisarn, noger, flaxan kvadrat

hmm, fast ett epic namn till en warlock skulle ju vara capslock

Visa signatur

Intel i7 860 @ 2,8 Ghz - Msi P55-GD65 - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 8 GB - 2 St XFX Radeon HD 5770 1GB - 2 St Crucial C300 64 Gb SSD - Fractal Design XL Black - Corsair TX 650W
Hp ProBook 4530s
iMac 20 tum från 2008
iPhone 3G 16 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 5 32 GB

Permalänk
Medlem

Redboule = Tauren med röd päls.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Lockpick hade ju varit episkt på en lock D:

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Jag är så hungrig... hur fan kan chefen bjuda på sallad på en måndag?
Nåja, Lasagne, Sillmedtäter, Paneradtorsk, Nudel (för en smal karaktär).... vad som helst men inte sallad.
*edit; det var inte maten jag tänkte på utan namn på toons*

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem

De flesta namnen i den här tråden är jättedåliga >_> Dessutom är det flera som skriver namn som ej är tillåtna i wow. Man kan inte blanda versaler och gemener, använda underline eller använda mellanslag

Skrivet av nivv:

För övrigt hör denna tråd hemma på fragbite

This.

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Håller med Mo0rdbid 100%

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

De flesta namnen i den här tråden är jättedåliga >_> Dessutom är det flera som skriver namn som ej är tillåtna i wow. Man kan inte blanda versaler och gemener, använda underline eller använda mellanslag

Ruskatupp eller Blåbär är väl inte dåliga för en Warlock?

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk

Toalettlock passar perfect på en lock imo :>

Dock hette min lock Söndag.
Sen jag döpte mig så, blev jag rätt igenkänd, "Det är ju hon!"
Döpte sen om när jag drog till en annan server, kom sedan tillbaka men då va namnet upptaget :<

Permalänk
Medlem

Skogsharald (betyder Tarzan i Norgeskämt/Sverigeskämt), Dödsvalpen, Kronofogden

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Träffade en snubbe på min server som hette Fetman. Ja, han var svensk. Jag garvade rätt bra åt det och viskade också till honom om det. Han gillade sitt namn

Permalänk
Medlem

Vårlök.

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem

Justin Bieber

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem

Kyrkråtta
Prästost
Skivost
Kexost

Permalänk
Medlem

DraG0N^KiLL3R_aF_D00M^_p~1997>.<

Visa signatur
Permalänk
Medlem

är inte shardoom ett namn på en voidwalker?

Permalänk

Mina kompisar tycker jag har konstiga namn på mina karaktärer.
Main: Någotuppkört (Warlock)

Alts: Njutånger, Banankaka, Glömdispisen, Smektpåarmen ochoch Någotuppkörts gamla namn "Slagimagen".

Permalänk
Medlem

AzzKickAlot eller sirragealot eller aeneas eller prefekt (felstavat xD) eller som jag kallade min hunter på 60 dagarna Prefection

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk

AnalStretcher

Permalänk
Medlem

En polare till mig gjorde en troll nånting som hetter Justjinbieber...

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Har en gnome lock som heter: Shortbutevil

Permalänk
Medlem

När jag spelade på hordesidan ett tag hade jag en tauren hunter vid namn "RobinHoof" samt en Tauren druid "JimmyHoofa" ( Jimmy Hoffa - Wikipedia).

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem

har döpt min alt (warrior tank) till sucidal
får ofta kommentaren över att det är ett passande tank namn.

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Medlem

sjukdom

Visa signatur

word

Permalänk
Medlem

syrad brukar ge kul vibbar

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Muggdullah

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom den här tråden har spårat ur i och med att det numera i stor utsträckning verkar postas stötande eller allmänt löjliga namn utan särskilt många givande diskussioner, tycker jag att det har blivit dags att låsa den.

*tråd låst*