Corsair Graphite 600T till butik

Permalänk
Melding Plague

Corsair Graphite 600T till butik

Efter en smärre försening påbörjas leveranserna av Corsairs nya chassi Graphite 600T.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Vackert Chassi, skulle vara intressant i en white pearl variant.

Permalänk

Ser ganska bra ut!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk

Väldigt snyggt, men efter att jag nu har ett HAF X så är hjul ett krav om jag ska byta chassi.... väldigt bekvämt

Permalänk
Avstängd

Ser verkligen intressant ut..Perfekt nu när tjejen har tröttnat på sin vinande antec ninehundred ^^

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Tycker inte det är snyggt alls, men insidan är ju lika fin som 800D

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Avstängd

Det har växt för mig, älskar det enormt. Samt insidan är bästa jag sett, då man kan ta bort båda HDD-burarna och låta luftflödet vara ohindrat till grafikkortet.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

sweet, lite för runt kanske, men lagom cleant.

Visa signatur

| Asus Rampage III Extreme | Intel Core i7 930 2.8 Ghz @ 4.2 Ghz | Noctua NH-D14 | Corsair Dominator GT DDR3 PC12800/1600 Mhz CL7| Asus Radeon Matrix 5870 | Corsair HX 750 | Silverstone Fortress 2 | Corsair Force Series 120GB | WD Caviar Green 2TB

Permalänk
Medlem

Snyggt med mjuka linjer

Permalänk
Medlem

Ser grymt ut.
En review på chassit om någon är intresserad: YouTube - Corsair 600T Graphite Mid Tower Case Review, by mnpctech.com

Permalänk
Medlem

Gillade designen STARKT!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXizoR:

Tycker inte det är snyggt alls, men insidan är ju lika fin som 800D

Håller med. Ser ut som ett billigt chassi utanpå, men det är inte billigt med ett cirkapris på 1400 kr, men det var fint inuti.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32GB DDR5-6000 | 4,5TB SSD | RTX 4070 12GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16GB DDR4-2933 | 1,5TB SSD | RTX 3070 8GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 24GB DDR4-2400 | 756GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Nembo:

Ser grymt ut.
En review på chassit om någon är intresserad: YouTube - Corsair 600T Graphite Mid Tower Case Review, by mnpctech.com

Grymt sa grisen, vilket jag tycker chassit liknar lite som, en gris.
Nej inte snyggt alls, tycker bättre om Bitfenix Survivor.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

gillar att man justerar alla fläktar med en kontroll istället för att vrida på saker på bak delen. inte lika snygg som 700D men, inte lika dyr heller.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk

ser ut som storm sniper fast lite rundare

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Ser ut som en korsning mellan CM Cosmos och CM Sniper..

Sen har det smugit sig in ett "n" i "Miditowernmodellen" -->Miditowermodellen.

Permalänk
Medlem

Skitfult men är förmodligen väldigt bra, insidan ser helt fantastisk ut

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk

min personliga skeva uppfattning, snyggt men för dyrt.
har aldrig ägt ett ljuddämpat chassi så jag vet inte om priset är värt det.
det är en gissning att den serien är ljuddämpad.

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk

väldigt snyggt chassi, skulle nog köpa det om jag inte haft mitt define r2

Vita led på fläktarna verkar riktigt nice, stil rent o snyggt i stället för skrikigt "fjortis" ljus

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

Detta tilltalar verkligen mig men nu har jag ett 700D och det lär jag inte byta ut på länge länge.

Visa signatur

7700K Stock med Noctua NH-U12A, 16GB Corsair Vengeance PC3000@3200, MSI 1080 8G Öppnad power profile, Corsair HX 750W
NVME bootdisk, ett par SATA SSDs och en drös med 2-4TB diskar med semesterfilmer och Plex-server
AOC Q27G2E/BK 27" 1440p VA @ 155Hz

Permalänk

Det här är verkligen en sån där jobbig låda som är hemsk på alla sätt, sen så kollar man lite till sen så kollar man lite till och sen så kanske man till och med funderar på att köpa ett, och sen så kan man inte annat än att älska den..... oooh, the curse the horror.... I don't want it but I sure as hell need one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Det här är verkligen en sån där jobbig låda som är hemsk på alla sätt, sen så kollar man lite till sen så kollar man lite till och sen så kanske man till och med funderar på att köpa ett, och sen så kan man inte annat än att älska den..... oooh, the curse the horror.... I don't want it but I sure as hell need one.

Ja, måste instämma. Blev en massa onödigt tittande men tillslut beställde jag ett..:D Få se om det är något att "Älska"(med).:P

Visa signatur

"As they fall asleep,
Will robots dream of electric sheep?"

Permalänk
Medlem

Ush, ser ju ut som en gammal märkesdator nästan! Ja, kanske lite överdrivet men inte är det nån skönhet inte. Men det är klart, smaken är som baken och alltid tycker någon att det är snyggt. Sen finns det säkert en och annan som fastnar på just märket och går enbart efter det också?

Inte det minsta snygg i mina ögon, inte för 5 öre... Obsidian 700/800 lyckas ju med både att vara ett grymt chassi samt att ha en snygg design som man kan leva i åratal med.
Att det står Corsair på det betyder inte ett skit för mig ifall det skall se ut så här.

Permalänk
Skrivet av OWNEG:

Ja, måste instämma. Blev en massa onödigt tittande men tillslut beställde jag ett..:D Få se om det är något att "Älska"(med).:P

Jag med bara vänta då

Permalänk
Skrivet av Rymdvanilj:

Ser ut som en korsning mellan CM Cosmos och CM Sniper..

precis min tanke

Visa signatur

Gaming, Better than nothing. | Intel Core i7 4970k @ 4.4 GHz | Corsair H80i | Asus Maximus VII Hero | Corsair Dominator Platinum Cl9-9-9-24 2x4GB @ 1600 MHz | Asus GTX 780 DC2 @ 1.1 GHz Boost | 2TB Seagate | Samsung 840 EVO 250GB | FD Define R4 | FD Newton R3 80+ Platinum 600w |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Jag med bara vänta då

Gött:D

Visa signatur

"As they fall asleep,
Will robots dream of electric sheep?"

Permalänk
Medlem

Nu vill vi se SweC köra ett test på den med.
Tilltalar mig riktigt bra,trött på dagens kantiga & hårda linjer.

Trevligt med en liten avrundning på fredags kvällen

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Datorlådan är ganska ful, MEN insidan är så grym! Sen så måste det ju vara jäkligt lätt att fixa till en snygg kabledragning.
Funderar på att byta ut HAF 922'an :/

EDIT: Haha Beställde

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 4 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz| Intel Core i5 2500K , 4.3GHz | Gigabyte GeForce GTX 660 TI | Corsair TX 550W 80+ | Fractal Design Define R3

Samsung Galaxy S III

Permalänk
Medlem
Skrivet av Encho5:

Datorlådan är ganska ful, MEN insidan är så grym! Sen så måste det ju vara jäkligt lätt att fixa till en snygg kabledragning.
Funderar på att byta ut HAF 922'an :/

EDIT: Haha Beställde

Tycker den är ett av dom snyggaste lådorna jag sett. Jag hoppas ni lägger upp bilder på era lådor

Permalänk
Medlem

Ni snackar skit, lådan är vrålsnygg.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.