Netgear söker betatestare

Permalänk
Melding Plague

Netgear söker betatestare

Netgear vänder sig direkt till slutanvändare för betatestning av nya produkter.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Ganska smart med beta-testare å så egentligen, gratis arbetskraft skulle man som företagare inte tacka nej till

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Asheileon:

Ganska smart med beta-testare å så egentligen, gratis arbetskraft skulle man som företagare inte tacka nej till

Praktikanter! \o/

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

inte skylla på praktikanten!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Asheileon:

Ganska smart med beta-testare å så egentligen, gratis arbetskraft skulle man som företagare inte tacka nej till

Och många konsumenter tackar inte nej till att vara beta testare

Men tyvärr så känner jag att jag inte kommer använda routrar m.m. något vidare. Använder endast de enklaste funktionerna. Så detta är inget för mig.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Betalad arbetskraft ersätter dock inte betatestare, och man får ju ersättning i form av f.ex. gratis hårdvara.

Programmet de kör just nu passar mig perfekt då Jag behöver bättre WiFi coverage.

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Och många konsumenter tackar inte nej till att vara beta testare

Men tyvärr så känner jag att jag inte kommer använda routrar m.m. något vidare. Använder endast de enklaste funktionerna. Så detta är inget för mig.

Precis, dom funktioner som räcker som bas är:
Logg, html administration, USB, Gb, portning å hög intern bandbredd (de sista som alla budget skräp saknar)

Visserligen är de alltid kul me 100 onödiga saker å dola me, men aldrig kommer å ha direkt nytta av.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Håller på att ansöka som betatestare, och dom undrar vad jag har för internetuppkoppling, jag har bredband 100/100.
Men i alternativen finns bara dial up, cable, DSL, T1, T3, och satelit. Vilken ska jag välja?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av nussse:

thx!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Mycket intressant, min AP börjar kännas lite långsam och det vore ju inte fel att få lite buggar att sätta tänderna i :>

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Har submittat, får se vad det säger.

Permalänk

Känns lite skoj.. Dock inget jag kommer göra. räcker i de tester man är med i redan

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Det är aldrig fel att arbeta gratis om man tycker om det man gör, förutsatt att man får mycket frihet att själv bestämma över arbetstiderna så att man får tid till annat också. Om alla tänkte som ni och ville ta betalt för allt så skulle vi inte ha någon som hjälper någon i det här forumet. Till exempel!

Jag har just registrerat mig där. Nu väntar jag bara på mitt kall.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem

Någon annan som vart uttagen till "final candidate"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Någon annan som vart uttagen till "final candidate"?

Jag har fått en förfrågan om "GoldenEye", dock har jag ingen möjlighet till att testa prylen :/

Visa signatur

#framtiden