Permalänk
Medlem

HP laptop ska sälja, pris.. ?

Hej !
Jag tänker köpa en stationär datorn nu i slutet av augusti och då tänkte jag sälja min laptop ^^

Haft datorn i ungefär ett år (köptes in förra sommaren), funkar klockrent och har aldrig haft nått problem alls med den.
Lite specifikationer :

Intel Core 2 Duo P7350 / 2 GHz ( med dubbelkärna )
4 GB RAM, max 8gig~
320 GB - Serial ATA-150
16" TFT 1920 x 1080 - BrightView
NVIDIA GeForce GT 130M 1G
Inbyggd webcam blablabla~
Windows Vista 64x

Tack för svar ! ^^

Permalänk
Medlem

ingen som har nån aning om ungefärligt pris ?

Permalänk

sök på prisjakt eller dylikt?

Visa signatur

Stationär Corsair 750D | HyperX Fury RGB DDR4 3200MHz 16GB | Seasonic Platinum 660 XP2 | AMD Ryzen 7 3800X | Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD | ASUS ROG Strix B450-F GAMING | ASUS RX 6800 Ref | ASUS ROG Strix LC 240 |
Skärmar Gigabyte 27" M27Q QHD IPS 170 Hz, Samsung S27D930, Samsung S24F350

Permalänk
Medlem

då får ja ju bara fram va den kostar i affär ?
O tvivlar på att den sälj längre efter 1 år, har kvitto på den o vet att ja betalade 10500 för den ^^

Permalänk
Skrivet av Melysia:

bump.

ingen som har nån aning om ungefärligt pris ?

Var försiktig med att "bumpa" ser en mod det kan du bli suspenderad
§ 4
Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning).

Permalänk
Medlem

Ah, oj, visste inte de
suck.. >.<

Permalänk
Skrivet av Melysia:

ingen som har nån aning om ungefärligt pris ?

5.000 kr ungefär.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

okay, great, tackar ^^

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Melysia:

ingen som har nån aning om ungefärligt pris ?

Som sagt så är det emot reglerna att bumpa sina (och andras) trådar. Den här gången låser jag inte din tråd, men tänk på det i framtiden.

Skrivet av defaultbooi:

Var försiktig med att "bumpa" ser en mod det kan du bli suspenderad
§ 4
Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning).

Ser du ett inlägg som bryter mot reglerna så är det bästa om du anmäler det istället för att skriva om det i tråden, då även det bryter mot reglerna (se §5).

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk

Ser du ett inlägg som bryter mot reglerna så är det bästa om du anmäler det istället för att skriva om det i tråden, då även det bryter mot reglerna (se §5).[/QUOTE]

Oj okej tack

Permalänk

Eftersom den har fullHD panel så kan du nog få kanske 4k om du hittar rätt köpare. Bortsett från fullhd panelen så får man en mycket bättre ny under 5k, men som sagt fullhd panelen kan öka värdet om du hittar rätt köpare.