Sitter du inne med någon trevlig hobby eller intresse?

Permalänk
Medlem

Sitter du inne med någon trevlig hobby eller intresse?

Tänkte på brist utav annat höra efter vad man har för typ utav hobby eller någon intresse då man inte pluggar eller knegar.

Så jag kör väl igång som förste man man är.
Bild, form och design har ju alltid varit något som har legat varmt om hjärtat. Någon man mer eller mindre alltid har pysslat med. Sen har fotografering sakta men säkert krypigt fram. Men det går väl hand i hand med den estetiska intresset man har förmodar jag. Men tyvärr så har intresset för just bild och form legat på is i snart ett år. Vet sjutton vad det beror på. Har bara inte haft någon lust att hålla på helt enkelt. Vi får kalla det för en formsvacka.

Men annars, utöver bild och form så är intresset inom det parapsykologiska rätt stort. Så det ligger gott om hjärtat.

................................................................................................................................
Det här ju inget måste man lär triggla sig med, utan jag tänkte mest att det kanske kunde vara trevligt att få en bild över vem personerna är bakom anv.namnet här Sweclockers, inget annat.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Musik...mycket musik...

Och hojen min

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk

Jakten tar väll största utrymme just nu skulle jag säga.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Har ingen hobby förutom jobbet; leka runt i After Effects.

Eller, ja, det skulle väl vara öldrickande isf.

Permalänk

19" prylar eller udda datorgrejer överhuvudtaget
lite larm och övervakning och sånt.
Garage och stilrena arbetsbänkar mm

Lustiga hobbies och intressen? ja du jobbar lite inom områdena men sällan man gör något så får räkna det som ett intresse

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jeepen, terrängkörning och allt runt om det.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Aktiehandel är mitt största intresse vid sidan av studierna! Är väl ingen hejjare på det direkt, men inte mindre intresserad för det!

Permalänk

krig och kuriosa prylar.
har en enorm samling utav tennsoldater ärvt utav morfar,värdet är på den är jäkligt stor om man säljer till sammlare.
men jag gör även nyare soldater,målar osv,avslappnade hobby och man känner verkigen storhetsvanisnet krypa i kroppen då man har skapat en hel arme på några 1000,ställt upp dom i historisk uppställningar och sen verkligen fantisera hur det skulle ha sett ut om alla dessa var levande.
har det ej uppställt,men jag skapade waterloo för några år sen,inte lika många som var på det riktiga slagfältet,men det är inte långt därifrån,landskapet och byggnaderna fick jag tyvärr lov att slänga pga flytt,men nån dag så ska alla pryda waterloo än en gång:).
har alltid haft ett intresse för krig,sammlar även på vapen och en massa från wwII samt annat.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Hedersmedlem

Nja förutom det mesta inom elektronik så är man ganska intresserad av bilar och fotografering. Design eller arkitektur eller vad man nu ska säga är rätt så skoj också, tyckte alltid att det roligaste på The Sims var att bygga husen och inte spela med simmarna.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Jag är ganska intresserad av djur, har en häst och en åsna.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk

Hifi, löda festliga grejer, fiska samt söta tjejer är mina stora intressen.
Ibland sysslar jag även med lite överklockning.

Edit: Glömde ju såklart skidåkning, speciellt riktigt offpist!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Musikälskare

Hmm lirar trummor å tar foto, är väll de

Kodning med, fast de är mer "jobb"

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Mitt största intresse är racing. Just nu kör(spelar om ni så vill säga) jag iRacing och försöker försöker komma topp 10 i min division(är i div.4 av 10 divisioner) på Late Model serien.
Skulle vilja tävla ute på verklig bana med något fordon med 4 hjul, men som fattig student har jag inte riktigt råd med det.
Annars är det musik som jag gillar att lyssna på

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk

Musik. Lyssna, inte spela. Sjunga med i låtar är epic
Att pendla mellan manisk ordning och kaos är väl lite av min grej också. Atm chaosmode, ser ut som skit hemma. Det går inte sitta i min soffa, hehehehehe.....

Bilar är kul också, finns inget mysigare än att dra upp en motor till redline... Om den låter bra förstås...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Motorcyklar, Fiske, Fotografi, Datorer (Bygga, OC, spela), Hi-fi/Hembio, Film, Musik (lirar gura), Matlagning, Heminredning ..
Sen gillar jag att ta en bärs eller två också.

Permalänk
Skrivet av Coldfire2143:

Jag är ganska intresserad av djur, har en häst och en åsna.

Men bild på åsnan
Eller är det din tjej?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Avstängd

Jadu... måste nog säga Familjen, datorn (Spela modda OC osv) sen är det nog lite skate och snowbaord

Permalänk
Medlem
Skrivet av getskägg:

Motorcyklar, Fiske, Fotografi, Datorer (Bygga, OC, spela), Hi-fi/Hembio, Film, Musik (lirar gura), Matlagning, Heminredning ..
Sen gillar jag att ta en bärs eller två också.

Du gillar det mesta

Jag har intressen som går i vågor, men i princip all teknik och de flesta fordon är alltid intressanta

Permalänk
Medlem

Datorer, teknik, fotboll/hockey, musik, bilar, och lite mer annat utspritt.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Skrivet av Coldfire2143:

Jag är ganska intresserad av djur, har en häst och en åsna.

Men bild på åsnan
Eller är det din tjej?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Du gillar det mesta

Nja, det är väl så att det går lite i perioder, likt dina vågor ..
Fiske och hojåkande krockar ju t.ex. vädermässigt. Datorn/erna är t.ex. viktigare året runt.

Permalänk
Medlem

Detta är väl mina intressen som man inte pratar så ofta om direkt.
Svensk historia, nordisk mytologi, andra världskriget, vapen (vapenhistoria också) och träning.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Mahjong, försöker frälsa in andra i detta härliga spel.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Hockey - NHL, Elitserien, KHL, AHL, Hockeyallsvenskan, spelare, klubbar, transfers, löner, draft etc.

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Amatörastronomi. Sjukt kul
Endast visuell observering men kanske blir astrofotografi senare.

Permalänk
Medlem

Modellraketer och Högspänning (elektricitet).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Jeepen, terrängkörning och allt runt om det.

Det samma fast i mitt fall e det en TGB11.

Lite paus nu i körandet dock pg.a tillökning i familjen. Men i vår så kör jag igen!

Permalänk
Vila i frid

Foto och DJ'ing! Även moddning.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dc3R^:

Foto och DJ'ing! Även moddning.

Läste mobbning, vet inte varför.

Skulle väl vara datorspelande som är min hobby, sen har jag väl bytt lite fram och tillbaka. Spelade väl rätt mycket gitarr ett tag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av |GodSize|:

Det samma fast i mitt fall e det en TGB11.

Lite paus nu i körandet dock pg.a tillökning i familjen. Men i vår så kör jag igen!

Härligt med fler likasinnade! Öven om TGB är lite cheat
Ja, till våren tänkte jag dra igång med allt igen. Går på lågvarv med det nu

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90