Permalänk
Medlem

Råd angående ASUS G73.

Efter mycket om och men ser det äntligen ut att bli en ASUS G73JH.
Den skall användas till spel så som Battlefield, CoD, Starcraft 2, ute efter en snabb data som inte blir seg för att man har några program uppe och tankar nån film.

Vad jag kan få ut av det hela så verkar det finnas en del olika versioner av den, frågan är då vilken utav dessa man skall välja.

Dessa 2 kikar jag på för tillfället

Komplett.se - ASUS G73JH 17.3" Full HD

ASUS G73JH CI7 1.73 6GB/500 BLU-RAY RADEON 17.3" W7U - Den ultimata laptopen för gamers! - Produktinformation

Kan dock inte se någon större skillnad som utgör en prisskillnad på 5000 kr.

Även tips om det finns nått annat man borde kika på uppskattas, pristaket ligger runt 20 tusen.
En sista fråga också, är det något nytt påväg ut på marknaden som dyker upp inom en rimlig framtid som man kanske borde vänta på?

Tack på förhand // Okking

Permalänk
Inaktiv

Den på dustinhome har bluray läsare, windows ultimate, lite starkare processor..

Permalänk
Medlem

Jag tittar på Asus G73JH också, funderar på om det är värt att slå till nu eller skall man vänta?

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Du har PM

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Du har PM

Hittar inget..
Vill med ha

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew