Datormarknaden upp 11 procent

Permalänk
Melding Plague

Datormarknaden upp 11 procent

Datorbranschen är på väg att återhämta sig efter en tuff period i finanskrisens kölvatten. I det tredje kvartalet ökade försäljningen med 11 procent.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Bra att ASUS och Lenovo går upp, det enda jag köper när det gäller lap-top's

Permalänk

Det går upp och ner. Folk köper bättre och bättre datorer. företag byter alla datorer på företag i 3-4 års perioder tex kommunen och så inte konstigt det blir ett lite dropp och uppgång ibland. sen att finanskrisen beror på usa och att folk sitter inne på pengarna gör väl sitt med

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Själv är jag väldigt nöjd med min Acer Aspire 5551G. Den modellen tycker jag att dom gjorde mycket bra!

Visa signatur

Intel E8400 - Radeon 4870 512mb - Corsair XMS2 (2x2gb) Asus P5Q - Antec300

Permalänk
Medlem

Vänta bara tills stimulanspaketen tar slut. Falska siffror för att lura folk att satsa pengar...

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

Artiklen verkar ju helt fel ??

Enligt detta går datorbranchen neråt, då de räknat med en ökning av 13%

Dämpad tillväxt för pc-försäljning - IT & Telekom - E24

Och ökningen var här enbart 7% . Statistik är roligt, man kan använda den hur som helst.

Så ja vet inte vem som har rätt, varifrån kommer åsikten att branchen går uppåt ? Försäljningen kanske ökar, dock kanske inte tillräckligt.