Permalänk
Medlem

Hitta sal på Lunds Universitet?

Ska ha tenta i morgon i sal MA8 men jag kan verkligen inte hitta var den finns! Någon lundastudent här som kan hjälpa mig?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

http://www.naturvetenskap.lu.se/images/Naturvetenskap/present...
Bör ju vara byggnad MA.

Edit: Fast kan ju så klart vara helt off, så lita inte på mig

Permalänk

tror det är matteanexet. byggnaden med en älg på (tror jag).
hade också tenta där en gång.

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

Finns det ingen "sida" där man kan se universitetets alla salar eller något?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Du ska till matteannexet. Det ligger mitt emot huset med en älg på (mattehuset) på LTH-området. Buss 1, 6 och 166 stannar i närheten. MA8 ligger på andra våningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaite:

Du ska till matteannexet. Det ligger mitt emot huset med en älg på (mattehuset) på LTH-området. Buss 1, 6 och 166 stannar i närheten. MA8 ligger på andra våningen.

tack! (grön eller gul buss?)

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pinkspear:

tack! (grön eller gul buss?)

1 och 6 är grön, från t.ex. centralen så går de mot östra torn respektive östra linero. Ettan stannar vid fysiologen, en bit ifrån mattehuset som ligger tvärs över korsningen, första huset till höger. Matteannexet är mitt emot det.
166an och 6an stannar runt kårhuset, som ligger bakom matteannexet. Du går bara över gatan därifrån. Det finns en karta vid vägen bakom matteannexet om allt blir fubar.

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen! Löste sig

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!