Intel slår vinstrekord

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Även om man mutar folk, hur skulle det förklara att Intel har bättre CPU'er än AMD ? elller att många väljer ett Intel system istället för AMD även fast dem är mycket billigare ?
Det jag ofta känner som tråkigt med AMD är att många verkar se dem som många konstigt nog också ser på TPB, dem är goda och alla andra är onda för att AMD är mindre. Det är en fri marknad, inte nån sagoberättlse om gott och ont.

Ja hade Intel INTE sysslat med kriminella aktiviteter hade jag inte ansett dom vara onda. Du är också en av dom som tycker det är helt okej när ett företag sysslar med olagliga saker..... Varför Intel har bättre CPU:er än AMD? Ja kanske för att man har lyckats stänga ute AMD från marknaden? Vilket resulterar i mindre forskning för AMD:s del och mer för Intel.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Skrivet av Swedish Berserk:

Ja hade Intel INTE sysslat med kriminella aktiviteter hade jag inte ansett dom vara onda. Du är också en av dom som tycker det är helt okej när ett företag sysslar med olagliga saker..... Varför Intel har bättre CPU:er än AMD? Ja kanske för att man har lyckats stänga ute AMD från marknaden? Vilket resulterar i mindre forskning för AMD:s del och mer för Intel.

Då kontrar jag med nått lika dumt och säger fusk är bara fusk när man blir upptäckt, hur vet du att AMD inte mutar och håller på med "hemska" saker ?

Personligen så köper jag det som är bevisat bäst, sen så spelar dem moraliska frågorna mindre roll... men det är jag

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Då kontrar jag med nått lika dumt och säger fusk är bara fusk när man blir upptäckt, hur vet du att AMD inte mutar och håller på med "hemska" saker ?

Personligen så köper jag det som är bevisat bäst, sen så spelar dem moraliska frågorna mindre roll... men det är jag

Tror du på det själv eller? Känns som du tar illa upp när jag säger som det är med företaget Intel? Jag går efter fakta och fakta visar att Intel har hållt på med kriminella handlingar. Tycker du själv att det Intel hållit på med är helt okej? Man har faktiskt förstört konkurrensen och det gynnar INTE oss konsumenter överhuvudtaget.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Skrivet av Swedish Berserk:

Tror du på det själv eller? Känns som du tar illa upp när jag säger som det är med företaget Intel? Jag går efter fakta och fakta visar att Intel har hållt på med kriminella handlingar. Tycker du själv att det Intel hållit på med är helt okej? Man har faktiskt förstört konkurrensen och det gynnar INTE oss konsumenter överhuvudtaget.

Jag bryr mig inte sen om det är ok eller inte det är upp till andra att gnälla om, det finns tillräckligt med folk som kan klaga åt mig. Så tekniskt sett, tack

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Var nån nyhet innan skolstarten om att spelgrejer säljer sämre också kommer detta....

Jag rekommenderar redan AMD men det hjälper tydligen inte....

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Man vet att man har deg när man pratar om mindre felmarginaler på 400 miljoner