Permalänk

vad är billigt i england?

sticker över till england om 2-3 veckor. får ett par timmar i newcastle innan jag drar iväg till landsbygden.

nån som har koll på vad som är billigt eller prisvärt i dagens läge?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk

Skor! iaf för nåra månader sedan

Beställde ett par skor från england (adidas star wars skor), det blev 50kr billigare än vad det hade kostat i sverige. (inkl. frakt)...
Men vet inte hur det är nu.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk

Biran ska tydligen vara billigare

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

Skor! iaf för nåra månader sedan

Beställde ett par skor från england (adidas star wars skor), det blev 50kr billigare än vad det hade kostat i sverige. (inkl. frakt)...
Men vet inte hur det är nu.

Hoppas det där ska vara 500kr, och inte 50...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Lotus Elise! Både S1 och S2... och Exige. Och Esprit. Och... You get the picture
7500£ för en S1 i fint skick!

Permalänk
Skrivet av Cropsgrinder:

Skor! iaf för nåra månader sedan

Beställde ett par skor från england (adidas star wars skor), det blev 50kr billigare än vad det hade kostat i sverige. (inkl. frakt)...
Men vet inte hur det är nu.

nu när du säger det, så vill jag minnas att jag hittade bättre priser på skor när jag letade efter nya kängor för ett tag sedan.
hoppas jag hittar någon välsorterad skobutik då..=)

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

En orange san fransisco/Zte blade android lur för 110 pund finns bara i england för det priset verkar vara trevilg som tusan här har du en recension Test av ZTE Blade (Orange San Francisco) | Swedroid

Permalänk
Medlem

Köper parfymer därifrån och det är minst halva priset mot här.

Permalänk
Skrivet av Blubbb:

En orange san fransisco/Zte blade android lur för 110 pund finns bara i england för det priset verkar vara trevilg som tusan här har du en recension Test av ZTE Blade (Orange San Francisco) | Swedroid

tackar! intressant, men ändå tveksamt om det blir köp...men man vet aldrig..:P

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

hej, jag har nyss fått hem min zte blade, är supernöjd! köp den, finns i orange-butiker!

Permalänk
Medlem

Whisky är då billigare än här.