Permalänk
Medlem

ASUS G73JW - A1

Tänkte köpa denna dator från USA dock så undrar jag bara måste man fixa en ny laddare till datorn då för om jag inte har fått det helt bakom foten har dom typ andra eluttag än vi som gör att dom har annorlunda laddare till sina datorer? :S Eller så kanske man kan hitta denna data i Sverige för under 13k? Väldigt tacksam för svar

Permalänk

Dem har inte samma uttag som vi. Men du kan säkert köpa en annan sladd med Europeiskt uttag på biltema eller kjell

Permalänk
Medlem

Okej tack så mycket för svar först och främst Sen menar du typ något som denna? Universal Laptop-laddare - Biltema

Permalänk
Medlem

Skulle tro det syftas på själva sladden mellan väggkontakten och till laddaren, alltså bara en kabel, inte en hel laddare, borde bli betydligt billigare. Dessutom tror jag denna dator kräver ett lite kraftigare laddare?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Stoppen:

Skulle tro det syftas på själva sladden mellan väggkontakten och till laddaren, alltså bara en kabel, inte en hel laddare, borde bli betydligt billigare. Dessutom tror jag denna dator kräver ett lite kraftigare laddare?

110v...?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Hmm hittar ingen sådan hittar bara denna laddare :/ Står att den är 120v till 230v behövs kraftigare på de?:O

Skrivet av ilstallione:

Menar du man ska ha en 110v laddare eller? :/

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KandZor:

Hmm hittar ingen sådan hittar bara denna laddare :/ Står att den är 120v till 230v behövs kraftigare på de?:O

Menar du man ska ha en 110v laddare eller? :/

Borde den från Usa inte vara 110v? Isf räcker det ju inte att bara byta sladden.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Alltså borde jag köra på laddaren jag länkade då? :/

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Aah okej tack så mycket!