Permalänk
Permalänk
Medlem

Good for you!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vad skall användningsområdet vara? Annars finns det ju billiga ficklampor på Kjell & Co.

Permalänk

Ett litet tips är att du lägger ner någon minut eller 2 på att skriva en ok första post.
Du vill alltså köpa en LED-ficklampa? Vad ska du ha den till? Budget? När behöver du den?
Osv.

Permalänk
Medlem

jag ska ha den till lite allt möjligt, ska kunna lyska upp bra. jag har några 30kr led men dom är för dåliga, ska hälst kunna lysaupp mycket starkt. helst mycket ljust, ganska ljust, ljust lägen. ska kunna lysa upp några meter, helst att man kan ställa in en pungt.
100-200kr
skulle haft en men inte någon bråska. kan vara vart som helst i värden, spelar ingen roll.

Permalänk
Skrivet av happo:

jag ska ha den till lite allt möjligt, ska kunna lyska upp bra. jag har några 30kr led men dom är för dåliga, ska hälst kunna lysaupp mycket starkt. helst mycket ljust, ganska ljust, ljust lägen. ska kunna lysa upp några meter, helst att man kan ställa in en pungt.
100-200kr
skulle haft en men inte någon bråska. kan vara vart som helst i värden, spelar ingen roll.

Tolkning:

Jag ska ha den till lite allt möjligt. Den ska kunna lysa upp bra, jag har några 30kr led ficklampor men dom är för dåliga. Den ska helst kunna lysa upp mycket starkt, mycket ljust och ha olika ljuslägen. Den skall kunna lysa upp några meter, helst att man ska kunna ställa in en punkt.
Den skall kosta ~100-200 kronor. Jag skulle haft en men det är ingen brådska, Jag kan köpa den vart som helst, spelar ingen roll.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Musikälskare

Tack Ljungan11, nu förstår man!

Hmm tycker prisintervallet låter lite för lågt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Har köpt många olika LED-ficklampor och dem för 2 dollars kan du glömma att du får bra ljus med.

Har denna och den ger ett riktigt bra ljus med vanligr AA batteri:
DealExtreme: $18.90 UltraFire C3 Stainless Steel Cree P4 LED Flashlight (AA/14500)

Även denna är bra till rimligt pris:
DealExtreme: $11.99 Romisen MXDL RC-G2 Cree Flashlight Black (1xAA)

Permalänk
Medlem

Köpte en ledlampa från clas ohlson i vintras, förvisso då för bara 59 kr. Klarade mig 2 veckor i fält mitt i smällkalla januari i boden. bra ficklampa och pannlampa soom klarade sin uppgift till fullo. Köp billigt är mitt motto.
Clas Ohlson Internetbutik

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

upp till 30 dollar

Permalänk
Medlem

jag samlar på led-lampor sedan många år tillbaka och tycker du ska skaffa denna:

**NEW** Romisen RC-29 II R4 Flood-to-Throw LED Flashlight

senaste cree-dioden, zoombar, tar vanliga aa-batterier, slutpris ~26 dollar tror jag med frakt (använd kupong: CPFuser)

jag köpte samma till min far, och han ringer titt som tätt och berättar hur nöjd han är med den Jag har beställt flera gånger från den sidan och alltid fått grejerna snabbt och utan tull.

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."