Permalänk

köpa data i USA (mac eller pc)

Hej,
Har lyckats pajja min PC och tänkte köpa ny köksbordsdator av nåt slag..
Kommer att köpa en ipad - verkar coola, men behöver en mer fast dator oxå.
något tips - någon?? är det bättre att köpa i sverige?

Permalänk
Medlem

Dator inte data....

Visa signatur

7700k delid @ 5Ghz ~ Z270 MSI SLI Plus ~ RTX 3070

Permalänk
Musikälskare

Hehe tänkte de med xD Vad för data ska du köpa? Jag har lite ettor och nollor till salu annars ^^

Nej men, spela = PC, Övrigt = Mac (mycket kort sagt)

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Skrivet av flashen:

Hehe tänkte de med xD Vad för data ska du köpa? Jag har lite ettor och nollor till salu annars ^^

Nej men, spela = PC, Övrigt = Mac (mycket kort sagt)

Väldigt mycket kort sagt...

Permalänk

Ska du ha en iPad känns det väl kanske smidigare att köpa en Mac för synkning etc. iTunes i Windows är inte kul.

Visa signatur

It´s-a me! Mario!

Permalänk
Medlem

Om du vill ha en Tablet så kanske du ska kika in Archos kommande plattor istället? Mycket mer prisvärda och du slipper alla Applemurar.

Permalänk
Medlem

Min kompis hade en mac dator som han sålde då många program inte fungerar på just en mac dator. För övrigt är ju pc mer prestanda för pengarna och man slipper massor av problem när man ska använda olika program. Hade helt klart tagit en pc förre mac vilken dag som helst.

"För vi vet ju alla att ett mac köp slutar med att man måste ha två operativ system istället för ett."