Windows Live Essentials 2011 ute nu

Permalänk
Medlem

Dela video?

Tydligen ska man kunna dela video (youtube t.ex) för att kunna se tillsammans, lite i samma still som att dela bilder, men det verkar inte funka.

Jag har en kompis som sitter i Holland som det funkar för, så det kanske är begränsat till vissa länder även det?

Visa signatur

MOBO: MSI X570 Tomahawk CPU: AMD Ryzen 5800X RAM: G.SKill Trident Z Neo 32GB
GPU:
Radeon 6900XT SSD: Samsung 860 EVO 1TB, 970 EVO 250GB, Kingston Uv500 120GB
PSU: Corsair RM850X V2 Chassi: NZXT H700i Skärm: Samsung Odyssey G8 OLED
Telefon: Samsung Galaxy S23 Ultra

Permalänk
Skrivet av Orici:

Jag tycker precis tvärtom, animation är framtiden Sen är det väldigt bra att tvinga alla att använda dom nyaste versionerna.

Kan hålla med dig att det är bra att folk blir uppdaterade på sin mjukvara men när de släpper skit efter skit så blir man inte glad iaf.

Hmm funkar pidgem eller vad det heter till Windows?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Kan hålla med dig att det är bra att folk blir uppdaterade på sin mjukvara men när de släpper skit efter skit så blir man inte glad iaf.

Hmm funkar pidgem eller vad det heter till Windows?

Jag tycker iaf, att detta är den bästa version dom har släppt hittills.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Sämsta uppdateringen någonsin, om du har någon form av mediaspelare hemma (förutom Xbox360 och PS3) kan du glömma att någonsin hitta windows med den efter Essentials 2011...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SWE|OggE:

+1,
Emesene äger, förutom att filöverföringar går så långsamt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Då har man ytterligare en gång uppdaterat och ytterligare en gång blivit besviken.

Jag vill inte ha massa reklam, animationer, röstklipp, kopplingar till andra program etc. Jag vill ha något cleant och simpelt, som MSN var förr.
Använder dock WLM då det, trots all ovanstående skit, är det som passar mina behov bäst och det som jag blivit tillvand till.

Nåja.

Har nu WLM 11 + A-patch.

Saker jag stör mig på:
- Varför kan jag inte själv bestämma hur stora fönstrena till vänlistan samt konversationer ska vara? Är ju enorma och jag vill ha mindre.
-Hur i hela friden byter jag färg från ljusblå till tex svart utan att välja till nån ful tema?
-Jag vill inte dela något nytt. Jag vill ha bort denna ruta. Varför kan jag inte få bort denna ruta?
-Namnet, varför kan jag inte ändra namn direkt i MSN? Nej, att ändra i Hotmail är inget alternativ då jag inte vill ha samma namn där som på WLM.

Kommer med fler "åskter" senare.

Permalänk
Hjälpsam

Live Mail är ett lyft, svensk stavningskontroll och kallender ingår numera.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |