Beställa från multitronic? Finskt tangentbord?

Permalänk

Beställa från multitronic? Finskt tangentbord?

Hallå vänner,

jag funderar på att köpa denna dator som jag tyckte såg väldigt prisvärd ut (ska inte spela på den)

Multitronic Webshop

Är det någon som köpt från multitronic? Tänkte för det står primary country Finland och keyboard layout FI/SE. Tänkte om tangentbordet såg konstigt ut eller så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guitarkalle:

Hallå vänner,

jag funderar på att köpa denna dator som jag tyckte såg väldigt prisvärd ut (ska inte spela på den)

Multitronic Webshop

Är det någon som köpt från multitronic? Tänkte för det står primary country Finland och keyboard layout FI/SE. Tänkte om tangentbordet såg konstigt ut eller så?

Keyboard layout - Wikipedia, the free encyclopedia

Ska inte vara några konstigheter.

Permalänk
Medlem

Absolut ingen skillnad på ett finskt tangentbord jämfört med ett svenskt tangentbord...

Har själv beställt massor med grejjer av multitronic och har aldrig haft något problem med dem.. Iofs. från den finska sidan men borde inte vara någon skillnad.

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem

Tyckte inte den såg särskilt prisvärd ut heller ?

EDIT: Såg i5 nu, okej då

Visa signatur

Gaming Mini-ITX Fractal Design Define Nano S - ASRock B550M-ITX - AMD Ryzen 5 3600XT 3.8Ghz 35MB - Sapphire Radeon RX 5700XT 8GB Pulse OC - 16GB HyperX 3200MHz - Samsung 970 EVO1TB NVMe M.2 - BeQuiet! Pure Rock 2 Black - Corsair SFX SF750W 80+ Platinum
Bärbar 13" MacBook Pro Retina Space Gray - 2.3 Quad i5 - 16 GB 2133Mhz RAM - Intel Plus 655 1,5GB - 512GB SSD - MacOS 11
Playstation 4 Pro