Stationära datorer ökar mest

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av EoZ:

SSD lär ju vara lösnigen.
Ska trycka i någon fin när jag köper en. Dock är frågan vad jag får när jag ställer seriel port som ett krav. Vill egentligen ha netbook.

SSD gör inte att CPU/GPU osv blir magiskt högpresterande

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ale2:

Det motsäger inte att det är en fluga. Hur många har den typen av arbete som du beskriver?

Bärbara datorerna kommer att få problem nu när de har konkurrens av mobiler och surfplattor.

Programmerare och andra tekniskt inriktade typer som man vill ska kunna ta med sig arbetet hem är en hel del. Riktigt jävla många skulle jag nog svara på din fråga

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av peo.b:

Programmerare och andra tekniskt inriktade typer som man vill ska kunna ta med sig arbetet hem är en hel del. Riktigt jävla många skulle jag nog svara på din fråga

Många av de som jobbar med sådant plockar med sig arbetet och inte hårdvaran dock

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ale2:

Större och bättre skärm, bättre tangentbord, bättre ergonomi. Slipper oroa sig för att något går sönder.

Större skärm och riktigt tangentbord är bara att koppla in. Min erfarenhet är att stationära går sönder oftare.

Permalänk
Skrivet av swahnroger:

Bärbara datorer är bara en fluga.

Skrivet av Matwik:

Ni glömmer alla dom som jobbar med sina datorer utanför hemmet/arbetsblatsen, som tekniker, säljare etc..
dom kommer alltid ha en bärbar med sig för att kunna göra sitt jobb..

Ta det lugnt. Naturligtvis skämtar jag
Bevingade internet-citat - DN.se