Video: Black Ops lanseras på Webhallen

Permalänk
Sötast

Var det bara jag som tänkte "rätt så snygg grafik" de första 15 sekunderna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Gäsp, ännu ett skitspel i mängden riktat till finniga 10 åriga pojkar.
Sitt i en 2x2m liten bur och skjut allt och alla som du ser.
Finns det inte tillräckligt med såna här skitspel?

varför kommenterar du ens här för?
dra till youtube, flashback eller fragbite om du ska whina på spelet där faktiskt folk bryr sig om att argumentera om det.
du kanske inte har vuxit till dig riktigt för sweclockers

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

riktigt bra och roligt spel enligt mig om det inte vore för server lagget på PC, men dom har sagt att dom letar efter en lösning och ska fixa det så snabbt som möjligt.
(och ni som ska mot argumentera mig om att det inte är ett bra spel kan göra det på en annan hemsida, som fragbite)

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

rofl fin film !

kanske borde öppna en whine del på forumet där troll kan hänga .

Permalänk

Bortsett från att ungefär varenda detalj, rent militärt, i filmen var fel så in i helvete så var det kanske lite smått humoristiskt... Men det är ju inget som gör mig direkt mer sugen på att köppa ytterligare ett CoD spel som lär suga apröv jämfört med hypen...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Ni är knasiga ni. Liksom klagar på att det var dåligt gjort och bojkotta webhallen. Bara en rolig men onödig grej som säkert kostade några månadslöner att göra. Tycker de om något ska få en guldstjärna i kanten för att göra något sådant. Och ni väntar vi bara pår releasevideon till Gran Turismo 5, ellerhur?

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maltek:

Jag fyller på med: Hay! Farming Simulator 2011 Demo | Rock, Paper, Shotgun

Sen är det troll-varning på Blackbird också. Alltid åsikter som retar så många som möjligt.

Det där var faktiskt en riktigt rolig sida.
Läs kommentarerna längre ner på sidan och säg mig att det inte verkar vara lite action ändå i att vara bonde.
Speciellt getbonde.

OnT:
Hur fan lyckas man fylla en butik med folk vid midnatt bara för att ett spel skall släppas?
Bra jobbat Webbhallen.

Visa signatur

Tystast datorpark vinner...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, men man förväntar sig ju inte sån skit av ett företag som Webhallen. Skulle lika gärna kunna vara ett projektarbete för några studenter. Det var ju urkasst producerat? De kunde ju gjort det mycket bättre för samma budget, de har bara gjort massa missar som gör att det blir som en parodi (där har de ju lyckats).

Vad bra att du är bra på att producera filmer. Och att du hakar upp dig på att det är dåligt producerat
är bara löjligt. Men du som säger att man inte behöver en så stor budget kan väl visa dina skills och köra upp en fetare video.

Eller så är det så att du bara klagar och inte kan bättre själv

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Medlem

någon som vet var man köpa det billigast genom att tanka ner det förutom på steam

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10