World of Warcraft: Cataclysm den 7 december

Permalänk
Melding Plague

World of Warcraft: Cataclysm den 7 december

Invånare i Azeroth får en tidig julklapp när Blizzard släpper den tredje expansionen till World of Warcraft den 7 december.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Äntligen ett datum såg det dock på launchern innan nyheten.

Permalänk
Medlem

Åhh vad najs! blir till att köpa, hoppas det inte blir en flopp som WOTLK.

Permalänk

Håller tummarna för succe!

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem

Datumet har ju varit officiellt i iallafall 4-5 dagar.

Permalänk

Har inget med artikeln att göra men jag måste ändå kommentera att nyhetsflödet har varit grymt idag. Notisrutan räcker inte till längre

Keep up the good work!

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem

Från juni

Citat:

the chance of any cataclysmic event taking place in the foreseeable future is "less than 12.7%,"

Citat:

"less than 12.7%,"

Citat:

12.7

Amerikanskt datum så dagen är efter månaden

Permalänk
Medlem
Skrivet av idria:

Från juni

Amerikanskt datum så dagen är efter månaden

De va som tusan

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Mjölkning?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skoj!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Blir och fylla på i november för att förbereda efter ett låååångt break sakerna låter lovande med cata så får väl se

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hur ska det nu gå med tentorna?

Permalänk

Spännande. Så då vet jag när man ev. ska ta och köra igång WoW-accountet igen Får se om jag lockas tillräckligt för att börja igen, hyffsat osäker hittills

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Farligt Farligt... jag vill inte... men kan man motstå en eventuell frästelse och tröst när kylan ligger som värst över Sverige?

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

jag verkligen hatar berättar rösten i den trailen :S Den användes ju i typ wc2 och det är ju från 95, vi är ju på 2010 nu!

Permalänk
Skrivet av xawiahn:

jag verkligen hatar berättar rösten i den trailen :S Den användes ju i typ wc2 och det är ju från 95, vi är ju på 2010 nu!

Det är ju Chris Metzen, han är ju awesome!

Har lirat betan nu i några veckor och måste säga att jag är imponerad. Tiden när man kunde PUGa sig igenom raids med noobs är över (ja, jag la av för att det blev så förjävligt tråkigt), nu är det cc i instancerna som gäller igen och heroics är verkligen svåra igen. Kul att de inte vikit ner sig helt och verkligen försöker vinna tillbaka alla hardcores. Grafiken har även den fått sig en uppsving och de nya zonerna (80-85) är riktigt kul att levla i, alla har en egen story som man följer genom hela zonen. De har även lagt in en massa ingame cutscenes (där du ser din egen karaktär) som verkligen gör det hela till en bättre upplevelse rakt igenom.
Att rerolla är även det helt suveränt, de har gjort om det mesta faktist och framförallt minskat ner på restiden i zonerna samt gjort om så att det blir nya roliga quests á la lich king även i låglevel zonerna.

Om det är tillräckligt för att börja igen? Njae, vi får väl se, det vore väl i så fall om gamla polarna började även dem

Visa signatur

• Intel® Core™ i7-4770K • ASUS Z97-A • Noctua NH-D14 • Kingston HyperX 8GB DDR3 1600MHz • Corsair AX850
• PowerColor R9 290X 4GB PCS+ • Intel® SSD 520 240GB • Cooler Master HAF X • Dell U2410 • SteelSeries H Wireless

Permalänk
Medlem

asså harrejävlar, dem borde alldrig gjort detta jävla spelet, för mycket emos och missfoster som har blivit pga detta djävla spel! Fy skäms blizzard !

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

asså harrejävlar, dem borde alldrig gjort detta jävla spelet, för mycket emos och missfoster som har blivit pga detta djävla spel! Fy skäms blizzard !

Källa?

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Hmmm...
Blir kanske att man köper det om de återgår till hur det var i "vanilla WoW" där det faktiskt krävdes lite skicklighet för att klara en instans. Men framför allt att det krävdes rätt gear för raids. Provat tanka MC utan fire res gear?
Synd man precis sålt speldatorn.

Permalänk
Medlem

bara jag som reagerar på att de skrivit Azareth och inte Azeroth i artikeln?

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Har varit officiellt ett tag nu Men nice att ni skriver iaf!

Cataclysm verkar bli grymt! Ska bli svårare än WotLK iaf (kolla beta-videos) vilket är riktigt skönt, då kanske man ska geara upp lite snabbt så man kan heala när skiten kommer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adyzz:

Har varit officiellt ett tag nu Men nice att ni skriver iaf!

Nej det har inte vart officiellt ett tag nu, Det officiella datumet kom ut igår, förut har det bara vart spekulationer och väldigt dåligt skrivet av Blizzard som har gett ut det men inte vart bekräftat, dom kunde lika gärna flyttat det till nästa år bara för att djävlas med alla

Permalänk
Skrivet av Paradoxnode:

Har inget med artikeln att göra men jag måste ändå kommentera att nyhetsflödet har varit grymt idag. Notisrutan räcker inte till längre

Keep up the good work!

Märkt det, loving it, eftersom jag ändå sitter och läser samma artiklar 3 gånger om dagen, så mycket job har jag att göra xD

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Skrivet av Adyzz:

Har varit officiellt ett tag nu Men nice att ni skriver iaf!

Cataclysm verkar bli grymt! Ska bli svårare än WotLK iaf (kolla beta-videos) vilket är riktigt skönt, då kanske man ska geara upp lite snabbt så man kan heala när skiten kommer

Ett tag? Det blev väl officielt igår?

Visa signatur

Mvh
Stefan P
stefan@eXzoneLan.com
http://www.eXzoneLan.com
Hälsinglands största LAN-Party.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredrikMH:

Farligt Farligt... jag vill inte... men kan man motstå en eventuell frästelse och tröst när kylan ligger som värst över Sverige?

indeed... Sitter med en sjuk beslutsångest om man ska börja igen eller inte. Total speltid här räknas i månader och inte timmar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

7:e December är min födelsedag men synd bara att jag inte spelar WoW

Visa signatur

Stationär dator | AMD RYZEN 7 5700G | G.SKILL Flare X 16GB 3200MHz CL14 | ASUS PRIME X470-PRO | Samsung 970 EVO 250GB | WD Green 120GB M.2 | Fractal Design Newton R3 600W | Manjaro - KDE Plasma |
HP ENVY x360 | AMD RYZEN 5 2500u | 8GB | 256GB SSD |
OnePlus 6

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebr:

Åhh vad najs! blir till att köpa, hoppas det inte blir en flopp som WOTLK.

WOTLK vart allt annat än en flopp. Läs på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av chila:

indeed... Sitter med en sjuk beslutsångest om man ska börja igen eller inte. Total speltid här räknas i månader och inte timmar.

Jag har redan förbeställt.... Mitt liv kommer få en radikal ändring den 7:e december.

- Förbereda semester
- Bunkra upp med råvaror och färdiga måltider (hemmalagat placerat portionsvis)
- Berätta för flickvännen att man inte kommer vara hemma på ett tag

Sen blir man en av de första som är 85 och kan inte göra ett skit förrän de andra är det med...

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC